Hvor sent testede i positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

M&M's Mor

Anonym skriver:

Som overskriften lyder

Hvor sent testede i positiv?

Og havde i stået med en negativ først ?

Første gang jeg var gravid testede jeg først positiv da jeg var i uge 9+4 og havde testet et par gange før hvor den var så negativ som den overhovedet kunne være men tænkte ikke nærmere over det pga nogle personlige ting i mit liv på daværende tidspunkt og min læge gav også den tid skylden for at tante rød ikke var kommet så da jeg testede positiv fik min mand, jeg og vores læge et kæmpe chok da jeg blev scannet og vi fandt ud af hvor langt jeg var henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Mor til Magnus

Første gang var jeg 5 uger henne før jeg testede ( han var ikke planlagt) nu er jeg gravid igen ( meget nyligt gravid) og testede svagt positivt 3+6.

Anmeld

20. december 2011

Mira0911

Første gang da jeg var ca 5 uger henne... 

Anden gang en uge før mens 3+4... 

Anmeld

20. december 2011

mmh

Testede svagt positivt første gang i søndags og meget tydeligere i dag + hos lægen i dag også min mens var næsten to uger forsinket, da jeg testede

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Som overskriften lyder

Uge 12 til 16 med mine 3..og havde stået med masser af negative tests..også hos lægen.
Jeg hører bare til dem, der først meget sent producerer HCG nok so det kan måles i urinprøverne.

Men jeg vidste nu at jeg var gravid alligevel..og efter GU og blodprøver blev det jo bekræftet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

Anonym skriver:

Som overskriften lyder

jeg testede positiv 6+3, havde haft en masse negative tester og var også blevet testet negativ hos lægen, lige indtil 6+3 der var den positiv

Anmeld

21. december 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Som overskriften lyder

Altså havde min sidste mens julen sidste år og testede så negativ i miden af januar, men i starten af februar var den bragende positiv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.