Opdate fra mig - bliver mor senest 30. dec!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

kekp

AnneH skriver:

Hej tøser.

Ja så har jeg været til den sidste kontrol og min moderkage ligger stadig foran livmorhalsen, så det bliver til et kejsersnit. Også tager de hende når jeg rammer 38+0 og det er så d. 30. dec.

Synes det er underligt at kende dagen for hvornår det bliver, det kan selvfølgelig godt blive før, hvis jeg skulle få en blødning igen. Men det er godt nok underligt at vide at om 10 dage står jeg med vores lille guldklump i mine arme.

Men fik set hende i dag og hun har fået runde kinder  Hun blev skønnet til 2820 g. Så det er meget fint.

Håber jo ellers at alt står vel til hos jer.

Hvor spændende. Så når du lige at få et 2011-barn

Glæder mig til at se billeder af guldklumpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

oOhelene&larsOo

AnneH skriver:

Hej tøser.

Ja så har jeg været til den sidste kontrol og min moderkage ligger stadig foran livmorhalsen, så det bliver til et kejsersnit. Også tager de hende når jeg rammer 38+0 og det er så d. 30. dec.

Synes det er underligt at kende dagen for hvornår det bliver, det kan selvfølgelig godt blive før, hvis jeg skulle få en blødning igen. Men det er godt nok underligt at vide at om 10 dage står jeg med vores lille guldklump i mine arme.

Men fik set hende i dag og hun har fået runde kinder  Hun blev skønnet til 2820 g. Så det er meget fint.

Håber jo ellers at alt står vel til hos jer.

Ej hvor må det være dejligt for jer og kende en dato for hvornår det skal være præcis hvis der ikke sker noget inden 

det misunder jeg dig helt vildt for, kan bedst lide at have alt under kontrol og på plads og vide dato og klok på det jeg skal 

Anmeld

23. december 2011

AnneH

-Sigrid- skriver:

Haha jeg er villig til at bytte Tanken om at skulle gå med den her kæmpe-mave foran slår mig helt ud, og især tanken om at hun kommer til at veje 4 kg til termin... 

Er nu ved at vende mig til tanken om at vide at vi om en uge er forældre, så bytte det går nok ikke

Har de skønnet hende så stor?? Sætter de dig så ikke i gang før tid?? Min svigerinde blev sat i gang, da hendes første også blev skønnet til at ville veje omkring 4 kg til fødselen.

Anmeld

23. december 2011

AnneH

kekp skriver:

Hvor spændende. Så når du lige at få et 2011-barn

Glæder mig til at se billeder af guldklumpen

Ja, det er lidt vildt, det havde vi ikke lige regnet med. Især min mor havde set frem til at få børnebørn hvert år.

Hun fik sit første barnebarn sidste år, og min anden søster fødte her d. 10. dec også var jeg jo så sat til d. 13 jan. så hun synes det var hyggeligt at med et barnebarn hvert år. Men sådan skulle det jo så ikke være.

Anmeld

23. december 2011

AnneH

oOhelene&larsOo skriver:

Ej hvor må det være dejligt for jer og kende en dato for hvornår det skal være præcis hvis der ikke sker noget inden 

det misunder jeg dig helt vildt for, kan bedst lide at have alt under kontrol og på plads og vide dato og klok på det jeg skal 

Til at starte med ville jeg meget hellere gå i uvisheden og ikke vide det, men nu har jeg haft lidt tid til at vende mig til det, så nu er det ok. Men nu haster det lidt med at få vaske de sidste ting inden hun kommer og det er ikke helt nemt, når man lige tager 3 overnatninger på skejby igen og når man så endelig kommer hjem, så er det til juledagene også skal vi på turne

Men vi skal nok nå det og svigermor har taget en del af vores vasketøj, så det er dejligt nok.

Anmeld

23. december 2011

-Sigrid-

AnneH skriver:

Er nu ved at vende mig til tanken om at vide at vi om en uge er forældre, så bytte det går nok ikke

Har de skønnet hende så stor?? Sætter de dig så ikke i gang før tid?? Min svigerinde blev sat i gang, da hendes første også blev skønnet til at ville veje omkring 4 kg til fødselen.

Så må jeg jo bare sexe en masse selv

Tja, hun er skønnet til igår, 36+4, 3400 g  Så at blive sat i gang ville være skønt, men jeg tror det ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.