Opdate fra mig - bliver mor senest 30. dec!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. december 2011

AnneH

Hej tøser.

Ja så har jeg været til den sidste kontrol og min moderkage ligger stadig foran livmorhalsen, så det bliver til et kejsersnit. Også tager de hende når jeg rammer 38+0 og det er så d. 30. dec.

Synes det er underligt at kende dagen for hvornår det bliver, det kan selvfølgelig godt blive før, hvis jeg skulle få en blødning igen. Men det er godt nok underligt at vide at om 10 dage står jeg med vores lille guldklump i mine arme.

Men fik set hende i dag og hun har fået runde kinder  Hun blev skønnet til 2820 g. Så det er meget fint.

Håber jo ellers at alt står vel til hos jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

-Sigrid-

AnneH skriver:

Hej tøser.

Ja så har jeg været til den sidste kontrol og min moderkage ligger stadig foran livmorhalsen, så det bliver til et kejsersnit. Også tager de hende når jeg rammer 38+0 og det er så d. 30. dec.

Synes det er underligt at kende dagen for hvornår det bliver, det kan selvfølgelig godt blive før, hvis jeg skulle få en blødning igen. Men det er godt nok underligt at vide at om 10 dage står jeg med vores lille guldklump i mine arme.

Men fik set hende i dag og hun har fået runde kinder  Hun blev skønnet til 2820 g. Så det er meget fint.

Ej hvor vildt

Og nej hvor er jeg misundelig over at du har en dato

Anmeld

20. december 2011

CmarianN

AnneH skriver:

Hej tøser.

Hvor må det altså bare være surrealistisk!

Træls det skal ende udvi kejsersnit. Men så længe det er det bedste for mor og barn. 

Hvis I kan er det nok bare om at nyde ren sidste alene tid. I skal nok få hænderne fulde ;-)

Rigtig glædelig jul og så vil jeg GLÆDE mig til at se billeder af guldklumpen.

Pøj pøj her fra

Anmeld

20. december 2011

Malene76

AnneH skriver:

Hej tøser.

Hej Anne.

Ej hvor vildt, men samtidig må det være så fantastisk at vide hvornår I får hende ud til jer.  Der er godt nok ikke længe til.  Glæder mig til at se billeder.

KH Malene

Anmeld

20. december 2011

Møn-Mor

Hvor må det altså være surrealistisk at vide, at præcis den dato der bliver i forældre .

Vil se frem til en opdatering, og når tid er, også billeder af baby .

/Winnie

Anmeld

20. december 2011

AnneH

-Sigrid- skriver:

Ej hvor vildt

Og nej hvor er jeg misundelig over at du har en dato

Ja det er vildt.

Ville nu faktisk hellere gå i uvidenheden om hvornår det skulle ske.

Anmeld

20. december 2011

AnneH

CmarianN skriver:

Hvor må det altså bare være surrealistisk!

Træls det skal ende udvi kejsersnit. Men så længe det er det bedste for mor og barn. 

Hvis I kan er det nok bare om at nyde ren sidste alene tid. I skal nok få hænderne fulde ;-)

Rigtig glædelig jul og så vil jeg GLÆDE mig til at se billeder af guldklumpen.

Pøj pøj her fra

Det er vildt surrealistisk og selvom vi jo lige som har vidst det i et stykke tid, så er det godt nok svært at forholde sig til.

Det er det bedste for os begge to, hvis jeg går i fødsel, vil jeg bløde rigtig meget og det vil ikke være sundt for nogen af os.

Ja, vil prøve at nyde den sidste tid som par, men min mand står i butik, så han har i øjeblikket rigtig lange dage.

Rigtig glædelig jul og glæder mig også til at vise hende frem.

Anmeld

20. december 2011

AnneH

Malene76 skriver:

Hej Anne.

Ej hvor vildt, men samtidig må det være så fantastisk at vide hvornår I får hende ud til jer.  Der er godt nok ikke længe til.  Glæder mig til at se billeder.

KH Malene

Hej Malene

Ja det er godt nok vildt og nej der er ikke længe til. Vil faktisk hellere ikke vide hvornår hun kommer, men nu kan det ikke være anderledes, så må det jo være sådan.

Glæder mig meget til at vise hende frem.

Anmeld

20. december 2011

AnneH

Møn-Mor skriver:

Hvor må det altså være surrealistisk at vide, at præcis den dato der bliver i forældre .

Vil se frem til en opdatering, og når tid er, også billeder af baby .

/Winnie

Det er vildt surrealistisk at kende datoen for hvornår det bliver. Ville meget hellere gå i uvisheden lidt endnu. Men sådan skulle det ikke være.

Skal nok give en opdate, når jeg er oven på igen

Anmeld

20. december 2011

-Sigrid-

AnneH skriver:

Ja det er vildt.

Ville nu faktisk hellere gå i uvidenheden om hvornår det skulle ske.

Haha jeg er villig til at bytte Tanken om at skulle gå med den her kæmpe-mave foran slår mig helt ud, og især tanken om at hun kommer til at veje 4 kg til termin... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.