Navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

fiskeroletuegbe

vi har også sværere ved at finde drengenavne, men vi tænker på Jonatan eller William og af pigenavne har vi snakket om Emilia eller Julia Og så skal de have nigerianske mellemnavne, da min mand er fra Nigeria.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

nilles

Cille88 skriver:

Det er ret skægt at se hvilke nanvne der er i tankerne hos alle. Min kæreste og jeg er blevet enige og drenge navn og det er vidst blevet nævnt et par gange her i debaten. Det er Victor. Vi synes det er et rigtig sødt drenge navn. Ved pige navne har vi også tænkt på Zenia eller Smilla. Vi ved ikke hvad det bliver før d. 11 maj så vi må tage de endlige valg til den tid, og hvem ved om navnet overhovedet passer når barnet titter frem sidst i Spetember.. )

-Cecilie.

Sikke et smuuukt drengenavn i har valgt Jeg er SÅ glad for vi valgte netop dét navn til vores store søn! Men du har ret - det er svært at vide om de lige passer til det navn man synes de skal have! I har da noget at se frem til 11. maj

Anmeld

28. april 2009

Cille88

nilles skriver:

Sikke et smuuukt drengenavn i har valgt Jeg er SÅ glad for vi valgte netop dét navn til vores store søn! Men du har ret - det er svært at vide om de lige passer til det navn man synes de skal have! I har da noget at se frem til 11. maj

Vi glæder os også rigtig meget. Det hele er bare så spændende synes vi.
Vi synes også at Victor er et rigtig sødt navn og det er faktisk det eneste navn vi har været enige om fra start af. Så vi håber da rigtig meget det passe hvis det skulle gå hen og blive en dreng..

Anmeld

6. maj 2009

Leneur

Leneur skriver:

Ja hvis jeg helt selv måtte vælge skulle pigenavnet være Silje og drengenavnet Silas men min kæreste er ikke vild med Silas, så hvis det bliver en dreng må vi se om vi kan blive enige om noget andet. Pigenavnet er han heldigvis med på, så det har da halveret diskussionerne lidt... ;-)

Og det bliver en lille pige, så hermed kommer der i september en prinsesse Silje....... ;-)

Anmeld

9. maj 2009

babyMark

Vi venter en dreng....og er enige om Mark. Jeg har selv flere gode alternativer synes jeg....som f.eks. Jonathan, Gustav og lign.

Hvis det havde været en pige har vi været lidt mere uenige...her ville jeg rigtig gerne have en Laura, mens min mand hellere vil have en Lisa....men nu er vi da ud over den diskussion!

Anmeld

26. maj 2009

dianakn

Vi havde også lidt problemer med at finde drengenavn men blev til sidst enige om Lucas Som vore søn kommer til at hedde når han engang kommer ud af pigenavne var vi hurtigt enige om Mia...

Jegkun g også godt have tænkt mig og kalde min søn Romeo men min kæreste er ikke med på det navn...

Anmeld

29. maj 2009

Eylem

Ja, jeg kan kun give jer ret i at det ikke er nemt at finde det rette navn til guldklumpen. Både min mand, søn og jeg selv har y i vores navne. Derfor vil vi gerne finde et navn med y i til den næste. Vi blev hurtigt enige om Mia-Maya hvis det bliver en pige, men drengenavne er det straks sværere med. Der er masser af drengenavne, men vi er ikke særligt begejstrede for nogle af dem. Det bedste pt er Nicky, meeen..... vi håber at støde på noget andet. Nogen forslag?

Anmeld

29. maj 2009

nilles

Hmm ja den er godt nok svær med Y...i hvert fald hvis det skal være et dansk klingende navn!
Synes nu Nicky er ganske sødt, men prøvede at finde nogle stykker...bare for hyggens skyld

- Davy
- Frey
- Jacky
- Sonny
- Yannik

Ja i har sikkert været dem igennem! Synes faktisk Frey er ganske sødt, så ud over Nicky ville det nok være en af mine foretrukne..

Knus Pernille....(der stadig mangler et mellemnavn (helst startende med A) til sin Sofie....forslag?...)

Anmeld

29. maj 2009

Eylem

Ja, Frey er et rigtig godt navn, men min bedste venindes ældste søn hedder det. Tak, tygger lige på hvad der passer til Sofie    

Anmeld

6. juli 2009

mnj1973

Eylem skriver:

Ja, jeg kan kun give jer ret i at det ikke er nemt at finde det rette navn til guldklumpen. Både min mand, søn og jeg selv har y i vores navne. Derfor vil vi gerne finde et navn med y i til den næste. Vi blev hurtigt enige om Mia-Maya hvis det bliver en pige, men drengenavne er det straks sværere med. Der er masser af drengenavne, men vi er ikke særligt begejstrede for nogle af dem. Det bedste pt er Nicky, meeen..... vi håber at støde på noget andet. Nogen forslag?

ja måske hvad med ryan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.