Navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.154 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

nilles

Hej piger
Ved godt det er lidt tidligt, men er nogen af jeg begyndt at tænke på navne?
Vi har i forvejen en Victor og jeg har virkelig svært ved at finde på andre drengenavne, som jeg er ligeså tilpas med som Victor. Jeg er muligvis faldet for navnet Gustav, men det er godtnok svært, så det kunne være sjovt at høre hvad i gør jer af tanker.
Det går lidt lettere med pigenavnene...Lige for tiden er jeg vidst mest vild med navnet Liva...evt. Liva Sofie..men så alligevel....

Håber at høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2009

Monica

Hej

Vi har en dreng Gustav, så er også lidt tim for drenge navne... Men hvis det bliver en pige, så Asta eller Alma... Men synes det er svært. Da vi fik Gustav gik der også flere dage inden vi kunne blive enige om et navn...

Moni

Anmeld

1. marts 2009

nilles

Sikke et smukt navn jeres søn har
Synes Alma er super sødt. Har en veninde hvis datter hedder Alma og det er jeg muligvis lidt farvet af, for hun er bare noget af det dejligste!
Men nej, det er ikke noget let valg..de skal jo hedde det resten af deres liv

Anmeld

2. marts 2009

Knudsen

Vi roder også lidt med navnene, og har svært ved at blive enige.
Vi venter nummer to og har en Signe på 2 år.
Vi skal til 20. ugers scanning på torsdag og jeg tror, at vi afventer at finde ud af kønnet. Så jeg håber, at de kan se det.
Vi har lidt svært ved at finde navne denne gang. Vi kan rigtig godt lide navnet Sigurt, men er lidt i tvivl, da det så er to navne med S... Godt at der er tid endnu.
-Janni

Anmeld

5. marts 2009

Mathilde

Ja vi har snakket om navne. Den dag vi kom hjem fra scanning efter at have fået at vide, at vi venter en pige, nævnte jeg navnet Celina. Min kæreste kiggede på mig og sagde, at det kunne han godt lide (vi har ellers været uenige). Så lige nu virker det naturligt at hun skal hedde Celina, men det er slet ikke fastlagt!!! Og jeg modtager gerne forslag til pigenavne.
Jeg kan også lide navnet Zenia...

Mathilde 21+1

Anmeld

11. april 2009

Knudsen

Vi er nu nået ned på tre eventuelle drengenavne...

Det bliver enten en Oskar, Magnus eller en Mads. Vi havde ellers snakket meget om Sigurd, men synes at det ligner Vores datters navn (Signe) for meget.

Det går da stille og roligt fremad...

Anmeld

16. april 2009

Leneur

Ja hvis jeg helt selv måtte vælge skulle pigenavnet være Silje og drengenavnet Silas men min kæreste er ikke vild med Silas, så hvis det bliver en dreng må vi se om vi kan blive enige om noget andet. Pigenavnet er han heldigvis med på, så det har da halveret diskussionerne lidt... ;-)

Anmeld

16. april 2009

Findusinde

Her i huset har vi været enig om pigenavnet længe før jeg blev gravid.. Det er Laura efter mandens bedstemor..

Drengenavnet er vi kommet ned på 3.. Jeg ville SÅ gerne have en Gustav, men det har manden nedlagt veto til.. Men vi er blevet enige om enten. Frederik, William eller Alexander..

Anmeld

16. april 2009

nilles

Hyggeligt at følge med i navnelegen Vi har fået af vide at vi denne gang venter os en pige. Inden den besked havde vi faktisk lagt os fast på Liva, men den går manden ikke med på mere...lige pludselig , så nu tager vi Sofie som vi begge to synes er et helt fantastisk navn.

Nu prøver vi at finde et mellemnavn der kan passe (ikke fordi hun SKAL have et, men bare for at lege lidt med det!). - forslag modtages gerne!

Ellers lyder det til at det går fremad med maverne....det er bare dejligt at komme ud og strutte i forårsvarmen!

Knus Pernille

Anmeld

26. april 2009

Cille88

Det er ret skægt at se hvilke nanvne der er i tankerne hos alle. Min kæreste og jeg er blevet enige og drenge navn og det er vidst blevet nævnt et par gange her i debaten. Det er Victor. Vi synes det er et rigtig sødt drenge navn. Ved pige navne har vi også tænkt på Zenia eller Smilla. Vi ved ikke hvad det bliver før d. 11 maj så vi må tage de endlige valg til den tid, og hvem ved om navnet overhovedet passer når barnet titter frem sidst i Spetember.. )

-Cecilie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.