AV! det gør ondt.. ;S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Kvindemin

Ems30 skriver:

Av, det lyder slemt med en baby der borer sig ned.  Åh, er det virkelig det der i vente for mig? Hehe...

Kan ikke lade vær med at svarer.
Men ja, det gør nas når baby 'borer' sig ned i bækkenet

Men når man så har fået de første veer, kan den smerte ikke måle sig med noget af alt det man i graviditeten har 'ynket' over. Hehe.

Ej det blev en helt skræmmetråd... Undskyld piger.

Kan forresten huske at min sviger mor altid sagde, det gør IKKE ondt at føde. Det er hurtigt ovre.

Joo tak, med mine 30 timer første gang syntes jeg tiden trak lidt ud  Og ville egentlig heller have, at hun bare var ærlig og sagde 'jo, det gør pis hamrende ondt at føde' og det kan umuligt måles med noget

God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kvindemin skriver:

Men når man så har fået de første veer, kan den smerte ikke måle sig med noget af alt det man i graviditeten har 'ynket' over. Hehe.

Kan forresten huske at min sviger mor altid sagde, det gør IKKE ondt at føde. Det er hurtigt ovre.

Joo tak, med mine 30 timer første gang syntes jeg tiden trak lidt ud  Og ville egentlig heller have, at hun bare var ærlig og sagde 'jo, det gør pis hamrende ondt at føde' og det kan umuligt måles med noget

God jul

Hahaha, årh nej altså! Jeg vil ikkeeeeeeee

Min mor har hele tiden sagt at det ikke gør ondt at føde... Men at det er udvidningsperioden der gør hamrende ondt  Sådan syntes hun det i hvert fald

Men hold kæft det her gjorde virkelig også ondt!

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ems30 skriver:

Av, det lyder slemt med en baby der borer sig ned.  Åh, er det virkelig det der i vente for mig? Hehe...

Hehe, held og lykke!  Kan stadig ikke forklare hvordan det egentlig føltes... Men det gjorde virkelig ondt!

Anmeld

20. december 2011

Kvindemin

rikkeregnbue skriver:

Hahaha, årh nej altså! Jeg vil ikkeeeeeeee

Min mor har hele tiden sagt at det ikke gør ondt at føde... Men at det er udvidningsperioden der gør hamrende ondt  Sådan syntes hun det i hvert fald

Men hold kæft det her gjorde virkelig også ondt!

Ja jeg er helt enig. I mit tilfælde tog det så bare 30 timer at udvide mig 10 cm, det at føde barnet er ekke det 'værste'. Det glemmer man i hvert fald hurtigt

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kvindemin skriver:

Ja jeg er helt enig. I mit tilfælde tog det så bare 30 timer at udvide mig 10 cm, det at føde barnet er ekke det 'værste'. Det glemmer man i hvert fald hurtigt

Hehe, jeg tror også hurtigt man fokusere mere på at få klumpen ud i stedet for smerterne

Anmeld

20. december 2011

Ems30

Kvindemin skriver:

God jul

Det er sandt, ærlighed er bedst. Der er masser af smerte involveret i projektet ved at få baby. Men det er heldigvis det hele værd

Anmeld

20. december 2011

Ems30

rikkeregnbue skriver:

Hehe, held og lykke!  Kan stadig ikke forklare hvordan det egentlig føltes... Men det gjorde virkelig ondt!

Er det gået over nu?

Anmeld

20. december 2011

Kvindemin

Ems30 skriver:

Det er sandt, ærlighed er bedst. Der er masser af smerte involveret i projektet ved at få baby. Men det er heldigvis det hele værd

Det har du nemlig helt ret i

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ems30 skriver:

Er det gået over nu?

Ja  Jeg gik ind for at sove efter jeg havde skrevet tråden her.. Og jeg havde nogle slemme mens. smerter over hele maven, hvis man kan sige sådan.. Og så faldt jeg i søvn og har ikke mærket noget til det siden jeg vågnede igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.