AV! det gør ondt.. ;S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Toshiba

rikkeregnbue skriver:

Hahaha... Århhh

men det er jo det hele værd.. ved enhver stor belønning - må man yde... præmien overstiger HVER en smerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Jeg sagde nogenlunde det samme da det begyndte, men du har jo stadig en god måned til termin? 

Ja,  Vil ikke have veer til den tid... Synes det her var slemt nok!

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Toshiba skriver:

men det er jo det hele værd.. ved enhver stor belønning - må man yde... præmien overstiger HVER en smerte

Hehe, ja mon ikke  Det ville da i hvert fald være lidt trist hvis jeg ikke syntes hun var det værd  

Anmeld

20. december 2011

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

Ja,  Vil ikke have veer til den tid... Synes det her var slemt nok!

Haha jamen Rikke, du får jo heller ikke veer -du er undtagelsen 

Anmeld

20. december 2011

Toshiba

rikkeregnbue skriver:

Hehe, ja mon ikke  Det ville da i hvert fald være lidt trist hvis jeg ikke syntes hun var det værd  

griner - JA det må man sige

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Jeg sidder helt seriøst og bliver lidt halv nervøs for hvad der sker lige nu  Lige pludselig ud i det blå har jeg niv og riv i maven! I underlivet. Sådan lidt inde på midten af maven for at forklare det.

Først må jeg ærligt indrømme at jeg troede det var veer, for HOLD KÆFT det gjorde ondt! (Det er lige stoppet for.... ½ minut siden)

Men samtidig kan jeg mærke bebs mosle rundt derinde, så kan det være hende der "bare" får lavet nogle bevægelser som gør virkelig ONDT!

Jeg har aldrig følt den her smerte før og det gjorde altså rigtig, rigtig, RIGTIG ondt. Det siges jo plukveer ikke skal gøre ondt - så jeg ved ikke om det bare har været det?

Trolden kan jo sagtens være kommet til at ramme nogle nervebaner...eller du kan ganske enkelt have fået en gang mavekneb.

Læg dig ned og slap lidt af, og se om det dukker op igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Haha jamen Rikke, du får jo heller ikke veer -du er undtagelsen 

Haha

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

SussieThyssen skriver:

Trolden kan jo sagtens være kommet til at ramme nogle nervebaner...eller du kan ganske enkelt have fået en gang mavekneb.

Læg dig ned og slap lidt af, og se om det dukker op igen.

Kærligst
Sussie

Det vil jeg gøre!  Hun er i hvert fald voldsom livlig lige pludselig.. Kan være hun blev bange  Ej

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Toshiba skriver:

griner - JA det må man sige

Hehe...

Anmeld

20. december 2011

Ems30

Av, det lyder slemt med en baby der borer sig ned.  Åh, er det virkelig det der i vente for mig? Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.