se her :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Mariajny

hej Quinder

jeg er gået 1 måned og 12 dage over mens. har været ved lægen, han sagde nare jeg skulle komme om en måned hvis stadig ikke jeg havde fået mens.

lige nu da jeg var på toilette er der tynd brunt udflåd i mine trusser, nogen der ved hvad det er ???????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Mariajny

Mariajny skriver:

hej Quinder

jeg er gået 1 måned og 12 dage over mens. har været ved lægen, han sagde nare jeg skulle komme om en måned hvis stadig ikke jeg havde fået mens.

lige nu da jeg var på toilette er der tynd brunt udflåd i mine trusser, nogen der ved hvad det er ???????????

ikke nare men bare hehe

Anmeld

20. december 2011

Mariajny

overhovedet ingen ?????????????

Anmeld

20. december 2011

pemiro

Mariajny skriver:

hej Quinder

Det havde jeg omkring halvanden måned efter jeg blev gravid..
Ta evt en test?

Anmeld

20. december 2011

Bassemor<3

Mariajny skriver:

hej Quinder

Det kan både være godt og skidt ! det kan være mens der er på vej, men det kan såsandelig også være fordi du er gravid ! Jeg oplevede HELT det samme. Jeg fik jævnligt brunt klamt udflåd i starten, kunne heller ikke teste positivt og jeg var gravid ! er nu i uge 33 

Anmeld

20. december 2011

maria87

Mariajny skriver:

hej Quinder

det plejer jeg at få når mens starter...

Anmeld

20. december 2011

Mariajny

babyboy2012 skriver:

Det kan både være godt og skidt ! det kan være mens der er på vej, men det kan såsandelig også være fordi du er gravid ! Jeg oplevede HELT det samme. Jeg fik jævnligt brunt klamt udflåd i starten, kunne heller ikke teste positivt og jeg var gravid ! er nu i uge 33 

hvornår kunne du så teste positiv ?????

Anmeld

20. december 2011

Mariajny

pemiro skriver:

Det havde jeg omkring halvanden måned efter jeg blev gravid..
Ta evt en test?

uha kan købe mig fattig i g-tester.. hehe ja måske den kan være positiv nu.

Anmeld

20. december 2011

Bassemor<3

Mariajny skriver:

hvornår kunne du så teste positiv ?????

Først i uge 10+0, både hjemme og hos lægen 

Anmeld

20. december 2011

Mariajny

babyboy2012 skriver:

Først i uge 10+0, både hjemme og hos lægen 

hold da op... armen jeg må prøve og teste igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.