Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Lidt, men det kan godt ske over flere omgange.
Lidt, men det kan godt ske over flere omgange.
altså at maven sætter sig op igen og en uge efter ned og så op.. eller hvordan ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, den er da helt sikkert sunket.Så fin du er
Kvindemin skriver: Ja, den er da helt sikkert sunket.Så fin du er
Så er det ikke mine øjne der er noget galt med .. iih så spændende når der sker noget nyt i forløbet
MissTas skriver: Så er det ikke mine øjne der er noget galt med .. iih så spændende når der sker noget nyt i forløbet
Ja vel er det så
Det ser ud til den er sunket lige en anelse. Men rigtig flot hule!
den ligner min mave dengang min sank så ja jeg tror bestemt den er sunket lidt!
Spændenden, så kan man jo håbe på at der ikke går så længe inden der er optakt til noget
og hvor har du da bare en fin mave! HUsk at nyd den her i den sidste tid For lige pludselig går det løs! muhahaha
MissTas skriver: altså at maven sætter sig op igen og en uge efter ned og så op.. eller hvordan ?
Hehe, nej. Blot at den kan synke mere. Min gjorde det over 2 gange. 1 gang lidt, og anden gang så man slet ikke var i tvivl.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, nej. Blot at den kan synke mere. Min gjorde det over 2 gange. 1 gang lidt, og anden gang så man slet ikke var i tvivl.
nå okay, så er jeg med kunne heller ikke forstå at den kunne glide op igen hehe
Joyce skriver: Det ser ud til den er sunket lige en anelse. Men rigtig flot hule!
tusind tak for det.. og i lige måde
VNB skriver: den ligner min mave dengang min sank så ja jeg tror bestemt den er sunket lidt! Spændenden, så kan man jo håbe på at der ikke går så længe inden der er optakt til noget og hvor har du da bare en fin mave! HUsk at nyd den her i den sidste tid For lige pludselig går det løs! muhahaha
dejligt at vide.. for i morges tænkte jeg.. ej Tascha, det er vist bare dig, den er ikke sunket allerede.. men så er det jo ikke kun mig der ser det ..
Bliver skønt når hun kommer til verden, åååh kan slet ikke vente hehe.. men hun skal helst ikke komme før efter uge 37 smil.
ja, jeg nyder den SÅ meget.. også fordi hun er total aktiv og har snart smadret hele højre side og øverste del af min mave.. hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128