Er, det bare mig, eller ER maven sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

MissTas

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Lidt, men det kan godt ske over flere omgange. 

altså at maven sætter sig op igen og en uge efter ned og så op.. eller hvordan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Kvindemin

Ja, den er da helt sikkert sunket.
Så fin du er

Anmeld

20. december 2011

MissTas

Kvindemin skriver:

Ja, den er da helt sikkert sunket.
Så fin du er

Så er det ikke mine øjne der er noget galt med .. iih så spændende når der sker noget nyt i forløbet

Anmeld

20. december 2011

Kvindemin

MissTas skriver:

Så er det ikke mine øjne der er noget galt med .. iih så spændende når der sker noget nyt i forløbet

Ja vel er det så

Anmeld

20. december 2011

JH12

Det ser ud til den er sunket lige en anelse.  Men rigtig flot hule!

Anmeld

20. december 2011

VNB

den ligner min mave dengang min sank  så ja jeg tror bestemt den er sunket lidt! 

Spændenden, så kan man jo håbe på at der ikke går så længe inden der er optakt til noget 

og hvor har du da bare en fin mave! HUsk at nyd den her i den sidste tid  For lige pludselig går det løs! muhahaha 

Anmeld

20. december 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MissTas skriver:

altså at maven sætter sig op igen og en uge efter ned og så op.. eller hvordan ?

Hehe, nej. Blot at den kan synke mere. Min gjorde det over 2 gange.  1 gang lidt, og anden gang så man slet ikke var i tvivl. 

Anmeld

20. december 2011

MissTas

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, nej. Blot at den kan synke mere. Min gjorde det over 2 gange.  1 gang lidt, og anden gang så man slet ikke var i tvivl. 

nå okay, så er jeg med kunne heller ikke forstå at den kunne glide op igen hehe

Anmeld

20. december 2011

MissTas

Joyce skriver:

Det ser ud til den er sunket lige en anelse.  Men rigtig flot hule!

tusind tak for det.. og i lige måde

Anmeld

20. december 2011

MissTas

VNB skriver:

den ligner min mave dengang min sank  så ja jeg tror bestemt den er sunket lidt! 

Spændenden, så kan man jo håbe på at der ikke går så længe inden der er optakt til noget 

og hvor har du da bare en fin mave! HUsk at nyd den her i den sidste tid  For lige pludselig går det løs! muhahaha 

dejligt at vide.. for i morges tænkte jeg.. ej Tascha, det er vist bare dig, den er ikke sunket allerede.. men så er det jo ikke kun mig der ser det ..

Bliver skønt når hun kommer til verden, åååh kan slet ikke vente hehe.. men hun skal helst ikke komme før efter uge 37 smil.

ja, jeg nyder den SÅ meget.. også fordi hun er total aktiv og har snart smadret hele højre side og øverste del af min mave.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.