Er, det bare mig, eller ER maven sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.832 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. december 2011

MissTas

ja, som overskriften lyder, er maven så sunket? synes selv den ser lavere ud og dette er sket på blot 1,5 uge..

billede 1 er fra uge 30

billede 2 fra uge 32 (Taget i dag)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

An&Jo

jeg tror bestemt at den er sunket lidt..

Anmeld

20. december 2011

Maja88

jo lidt, men kan være det er fordi baby har lagt sig anderledes

Anmeld

20. december 2011

MissTas

An&Jo skriver:

jeg tror bestemt at den er sunket lidt..

bare fordi den er sunket lidt, så er det ikke tegn på snarlig fødsel eller noget, vel ? hun skulle nødig komme endnu :O

Men synes nok det så bare lidt sådan ud, er også begyndt at føle at jeg har en appelsin mellem benene hehe

Anmeld

20. december 2011

MissTas

Maja88 skriver:

jo lidt, men kan være det er fordi baby har lagt sig anderledes

kan selvfølgelig også være det bare er det smil

synes bare den så lavere ud her til morgen end for 2 uger siden, hehe

Anmeld

20. december 2011

An&Jo

MissTas skriver:

bare fordi den er sunket lidt, så er det ikke tegn på snarlig fødsel eller noget, vel ? hun skulle nødig komme endnu :O

Men synes nok det så bare lidt sådan ud, er også begyndt at føle at jeg har en appelsin mellem benene hehe

nej nej, som førstegangs er det helt normalt at maven synker et godt stykke tid før fødsel, det kan betyde at han har sat sig fast, men det kan også bare være fordi han har møbleret om derinde..

ingen bekymring, du skal nok få lov at gå til termin..

Anmeld

20. december 2011

MissTas

An&Jo skriver:

nej nej, som førstegangs er det helt normalt at maven synker et godt stykke tid før fødsel, det kan betyde at han har sat sig fast, men det kan også bare være fordi han har møbleret om derinde..

ingen bekymring, du skal nok få lov at gå til termin..

okay, det var godt .. for det er lige tidligt nok endnu.. omkring termin ville passe mig fint hvert fald ..

men måske det er fordi hun er ved at sætte sig fast, for er begyndt at mærke spark oppe under brysterne, den øverste del af maven

Anmeld

20. december 2011

An&Jo

MissTas skriver:

okay, det var godt .. for det er lige tidligt nok endnu.. omkring termin ville passe mig fint hvert fald ..

men måske det er fordi hun er ved at sætte sig fast, for er begyndt at mærke spark oppe under brysterne, den øverste del af maven

sorry, jet fik vidst skrev han.. det er ikke sådan når man er vant til drenge..

det kan sagtens være fordi hun er ved at sætte sig fast, og så passer det meget godt med spark op i ribben osv..

Anmeld

20. december 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lidt, men det kan godt ske over flere omgange. 

Anmeld

20. december 2011

MissTas

An&Jo skriver:

sorry, jet fik vidst skrev han.. det er ikke sådan når man er vant til drenge..

det kan sagtens være fordi hun er ved at sætte sig fast, og så passer det meget godt med spark op i ribben osv..

tænk at hun gider vende på hovedet i 8 uger endnu hehe..

nej, det er heller ikke nemt når du er vant til drenge selv så du er undskyldt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.