Hvad gør jeg lige med den ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Albatrods.

Jonatansmor skriver:

Jeg havde solgt skidtet og været lykkelig for en økonomisk indsprøjtning.

Og fik jeg mere for den ved at skille sten fra guld og sælge dem hver for sig, havde jeg også gjort det.

Spurgte eks efter dem, ville jeg have skreget af grin og lagt røret på

Han har ikke spurgt efter den, snarere sagt at jeg skal beholde dne og give den videre til vores barn ! han skal bare heller ikke rende rundt og tro at jeg vil mindes ham og dermed beholde ringen, så sender ham et fint budskab ved at sende den .. Jeg vil ikke kunne få særlig mange hundrede kr for guldet eftersom jeg har meget små fingre, men stenene kan sikkert fint sælges.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Albatrods.

AnneH skriver:

Nogen steder kan man få den smeltet om og lave et nyt smykke evt til din datter??

Ja det har jeg også tænkt lidt ..

Anmeld

20. december 2011

Jonatansmor

Han har ikke spurgt efter den, snarere sagt at jeg skal beholde dne og give den videre til vores barn ! han skal bare heller ikke rende rundt og tro at jeg vil mindes ham og dermed beholde ringen, så sender ham et fint budskab ved at sende den .. Jeg vil ikke kunne få særlig mange hundrede kr for guldet eftersom jeg har meget små fingre, men stenene kan sikkert fint sælges.

Guldpriserne er de højeste siden .. ja .. midt 1930'erne eller sådan noget, tror ikke du bliver ked ihvertfald.

Hvis eksen vil give jeres fælles barn et godt minde, kunne det måske være en idé at begynde med at opføre sig pænt over for hendes mor .. tænker jeg bare

Sælg skidtet til højestbydende og nyd din absolutte frihed

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

Jonatansmor skriver:

Guldpriserne er de højeste siden .. ja .. midt 1930'erne eller sådan noget, tror ikke du bliver ked ihvertfald.

Hvis eksen vil give jeres fælles barn et godt minde, kunne det måske være en idé at begynde med at opføre sig pænt over for hendes mor .. tænker jeg bare

Ja det kunne være en god ide hvis man ønsker sit barn det bedste ihvertfald ! Han har ikke givet mig et ben til jorden siden min fødsel, og jeg har levet på krisecenter siden mit barn var nogle dage gammel.

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

Jonatansmor skriver:

Ja jeg nyder skam bare at være kommet væk fra hans uforudsigelighed! og det byder jeg slet ikke mit barn, det er et hundrede procent sikkert.

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Albatrods. skriver:

Altså .. Sagen er den at jeg gik fra barnets far da barnet var nogle dage gammel, forholdet har været virkelig turbulent ! helt fra vi fandt sammen, igennem min graviditet og det tog til efter jeg havde født .. 

Nå men flygtede nærmest derfra og står nu i krise - længere historie.

- Så tænker jeg lidt : Hvad skal jeg dog stille op med vores forlovelses ring ? MEGET dyr ring med 3 diamanter til en værdi over 10.000 kr.

Sælge den ville være synd da man kun kæber guldet og det er jo stenene der er noget værd kan man sige, og sælge den videre som den er virker etisk forkert ? - men også svært at mindes denne svære tid af mit liv ved at beholde ringen.

Åh magter det ikke.

HELP !

gem den og smelt den med tiden om til et vedhæng til din datter - så er der et minde om den tid der engang var med hendes far - som hun desværre ikke oplevede

Anmeld

21. december 2011

Albatrods.

Toshiba skriver:

gem den og smelt den med tiden om til et vedhæng til din datter - så er der et minde om den tid der engang var med hendes far - som hun desværre ikke oplevede

Tiden med hendes far har aldrig været god, så heldigvis at hun aldrig oplevede det ..

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Albatrods. skriver:

Tiden med hendes far har aldrig været god, så heldigvis at hun aldrig oplevede det ..

nej - men jeg tror det vil få stor betydning for hende - hun trods alt har bare LIDT... det har jeg valgt at gøre med vores.... skal bare have det gjort

Anmeld

21. december 2011

Albatrods.

Toshiba skriver:

nej - men jeg tror det vil få stor betydning for hende - hun trods alt har bare LIDT... det har jeg valgt at gøre med vores.... skal bare have det gjort

Ja det er nok en god ide ..

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Albatrods. skriver:

Ja det er nok en god ide ..

overvej det..... det bliver jo et helt andet smykke - og jeg tror de vil elske man har lavet det til dem - trods alt...

Vores børn står i "samme" båd mht. faderen.. så et lille smykke med "historie" i - syntes jeg er fint...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.