Hjælp... Svag positiv test. (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.415 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg har næsten lige lavet en anden debat, og nu kommer der lige nogle billeder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

mulle7430

synes jeg kan se lidt på det sidste billede

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

synes jeg kan se lidt på det sidste billede

Ja man kan sagtens se det hvis man ser testen men mår man taget billeder synes jeg hurtigt en svag streg flyder ud

Anmeld

20. december 2011

lio

jeg synes ikke der er en klar streg, den er meget "tværet" har set sådan en før som varnegativ så prøv igen.

Anmeld

20. december 2011

Kløver

JEg vil sige negativ. Det der lyserøde, tror jeg er en del af baggrunden. DEr kan sagtens komme en svagere lyserød baggrund, og den kan desværre godt skrække sig, og stoppe der hvor der burde komme en streg nr 2. Nogle gange kan det lyserøde godt forsvinde lidt, og nogle gange efterlade en vådstreg, har jeg selv oplevet. For mig at se stopper farven der hvor stregen burde dukke op. Ville evt tage en ny test for at være sikker, da jeg enten ville tage den som negativ eller i bedste fald ugyldig.
Krydser for at du Kan tage ny test med tydelig positiv streg

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

jeg synes ikke der er en klar streg, den er meget "tværet" har set sådan en før som varnegativ så prøv igen.

Altså jeg sidder med testen i hånden og jeg kan tydeligt se stregen er der, det er simpelthen bare billedet der tværer den ud, jeg kan se den ikke bare er stoppet der ved et tilfælde.

Anmeld

20. december 2011

lio

Anonym skriver:

Altså jeg sidder med testen i hånden og jeg kan tydeligt se stregen er der, det er simpelthen bare billedet der tværer den ud, jeg kan se den ikke bare er stoppet der ved et tilfælde.

Kamera snyder tit. jeg tager for eksempel 10 kg på... hehe...

Jamen så håber vi den er der. Hvornår skulle du hve testdag?

Anmeld

20. december 2011

Mariajny

Anonym skriver:

Ja jeg har næsten lige lavet en anden debat, og nu kommer der lige nogle billeder.

syntes desværre den ser ud som om den er negativ.

men selvfølgelig jeg da lige for jer

Anmeld

20. december 2011

Maja88

jeg vil desværre sige den er negativ..

nogen gange kan farven godt trække ud og så lige ramme starten af stregen

Anmeld

20. december 2011

GønskE

Anonym skriver:

Jeg mener helt bestemt, at positiv stregen skal sige præcis som i det andet felt, i samme side lige langt fra kanten.. Det skal lige to streger der er magen til hinanden, hvis du forstår så derfor vil jeg sige den er negativ ( |  -  | ) og ikke (  | -  | ) håber det giver mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.