hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Masig

LSM skriver:

Ja de teste gør en vanvittig :-P men tog egentlig også kun en test fordi jeg skal til første lægebesøg idag så ville bare lige være sikker, og der var 2 i pakken ,
Man er jo lidt nervøs for om der er noget, har nemlig ikke rigtig nogle symptomer udover mine bryster er blevet lidt større :-)
Holder.med at teste nu, skal til tryghedsscanning i morgen, så håber jeg på hjerteblink :-) så kan jeg slappe mere af

Hvor sjovt jeg skal også til tryghedsscanning i morgen

Håber vi begge får det fineste blinkende hjerte at se... Kender godt det med at være nervøs hele tiden, sådan har jeg det også.. har temmelig meget kvalme, men nogle dage mærker jeg næsten intet og så bliver man helt bekymret for om der er sket noget... Havde mange mens lignende smerter (ligamentsmerter?) i starten og brystspændinger, men det stoppede lige pludselig... Så tænkte jeg bare "åh nej hvad betyder nu det", men tror man er nødt til at stole på at alt er ok indtil andet er bevist.. Ellers bliver det nogle lange 9 mdr....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

LSM

kekp skriver:

Man bliver meget overnervøs lige i starten, det var jeg også. Men stol trygt på testene også selvom at teststregen svinger. Bare den er der er det fint.

Hvis du alligevel skal til lægen idag, så kan du jo fortælle om din bekymring, det synes jeg hjælper. Det er altid rart at høre fra en professionel at alt er okay

Glæd dig til tryghedsscanningen, det er fantastiskt at se det lille hjerteblink

Uhh var jo til scanning idag alt så fint ud og vi så de fineste hjerteblink

Anmeld

21. december 2011

LSM

Masig skriver:

Hvor sjovt jeg skal også til tryghedsscanning i morgen

Håber vi begge får det fineste blinkende hjerte at se... Kender godt det med at være nervøs hele tiden, sådan har jeg det også.. har temmelig meget kvalme, men nogle dage mærker jeg næsten intet og så bliver man helt bekymret for om der er sket noget... Havde mange mens lignende smerter (ligamentsmerter?) i starten og brystspændinger, men det stoppede lige pludselig... Så tænkte jeg bare "åh nej hvad betyder nu det", men tror man er nødt til at stole på at alt er ok indtil andet er bevist.. Ellers bliver det nogle lange 9 mdr....

Hvordan gik det til din tryghedsscanning ?

Anmeld

21. december 2011

LSM

SussieThyssen skriver:

Må man spørge hvorfor du bliver ved med at teste??

Det er der jo ingen grund til nu du er gravid.

Kærligst
Sussie

Jamen jeg ved det ikke heller, tror det var fordi jeg skulle til læge og så var der jo 2 tests i .

Men nu har jeg været til tryghedsscanning og alt ser såå fint ud så det er dejligt

så nu stopper jeg nok også alt det testen

Anmeld

21. december 2011

SussieThyssen

LSM skriver:

Jamen jeg ved det ikke heller, tror det var fordi jeg skulle til læge og så var der jo 2 tests i .

Men nu har jeg været til tryghedsscanning og alt ser såå fint ud så det er dejligt

så nu stopper jeg nok også alt det testen

Ja det synes jeg du skal.

Anmeld

21. december 2011

Masig

LSM skriver:

Hvordan gik det til din tryghedsscanning ?

Den gik rigtig fint.. Der var hjerteblink og den rigtige størrelse.. Det var bare helt perfekt. kan se på din status at du oplevede det samme

Anmeld

21. december 2011

gonefishing

LSM skriver:

Jeg er omkring 8 uger henne, tog en test igår som var meget meget positiv, tog den om aftenen, tog en igen her til morgen og der synes jeg den er blevet mindre positiv :-(
Kan det være fordi jeg ikke har holdt den nede i urinen lige så lang tid
Eller er mit hcg tal ved at falde, altså kan jeg regne med at abortere? :-(
Håber i vil hjælpe mig

Puha jeg er bekymret :-(

har du været til lægen?

jeg mener bare, jeg er godt nok kun første gangs mor, men da jeg første gang testede positivt og efterfølgende var hos lægen og få det bekræftet, tog jeg ikke flere test. Tror nemt det kan blive en form for besættelse (i en negativ forstand).

Anmeld

21. december 2011

LSM

Masig skriver:

Den gik rigtig fint.. Der var hjerteblink og den rigtige størrelse.. Det var bare helt perfekt. kan se på din status at du oplevede det samme

jep lige præcis, sååå dejligt

Anmeld

21. december 2011

Masig

LSM skriver:

jep lige præcis, sååå dejligt

Det var bare rigtig fedt.. Super dejlig oplevelse...

Anmeld

21. december 2011

LSM

Masig skriver:

J

Det var bare rigtig fedt.. Super dejlig oplevelse...

Ja helt vildt, nu ved jeg ikke om du selv betalte for det
Men helt klart pengene værd

Er lidt spændt på om der er to hos mig, der var nemlig anlæg til det, men hun kunne kun finde et men set drillede lidt så hun kunne ikke med sikkerhed sige at der kun er et, det finder jeg ud af til nf. Hvornår er din termin sat til ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.