hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. december 2011

LSM

Jeg er omkring 8 uger henne, tog en test igår som var meget meget positiv, tog den om aftenen, tog en igen her til morgen og der synes jeg den er blevet mindre positiv :-(
Kan det være fordi jeg ikke har holdt den nede i urinen lige så lang tid
Eller er mit hcg tal ved at falde, altså kan jeg regne med at abortere? :-(
Håber i vil hjælpe mig

Puha jeg er bekymret :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

kekp

LSM skriver:

Jeg er omkring 8 uger henne, tog en test igår som var meget meget positiv, tog den om aftenen, tog en igen her til morgen og der synes jeg den er blevet mindre positiv :-(
Håber i vil hjælpe mig

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid var den første test meget tydeligt positiv, nr 2 test ikke ret tydeligt positiv, nr 3 igen meget tydeligt positiv. Jeg tror godt at tydeligheden på dem kan svinge ret meget uden at det betyder noget

Anmeld

20. december 2011

LSM

kekp skriver:

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid var den første test meget tydeligt positiv, nr 2 test ikke ret tydeligt positiv, nr 3 igen meget tydeligt positiv. Jeg tror godt at tydeligheden på dem kan svinge ret meget uden at det betyder noget

Åh det er jeg glad for at høre, blev bare chokeret da alle andre teste jeg har taget har været ekstrem positive, men hcg falder vel heller ikke så hurtigt? Testen fra i går aftes er næsten dobbelt så positiv som den fra i morges. Og hcg burde jo være højest om morgenen, så det må ha faldet enormt meget hvis det er. Men vi håber på det er testen og ikke hcg der er faldende. :-)

Anmeld

20. december 2011

christinak

LSM skriver:

Håber i vil hjælpe mig

Strengen på de forskellige teste svinger meget også selvom det er samme mærke, gør dig selv en tjeneste stop med at teste for man blir skør af alle de tanker, den er positiv og du er gravid

Anmeld

20. december 2011

Masig

LSM skriver:

Åh det er jeg glad for at høre, blev bare chokeret da alle andre teste jeg har taget har været ekstrem positive, men hcg falder vel heller ikke så hurtigt? Testen fra i går aftes er næsten dobbelt så positiv som den fra i morges. Og hcg burde jo være højest om morgenen, så det må ha faldet enormt meget hvis det er. Men vi håber på det er testen og ikke hcg der er faldende. :-)

Alle mine teste blev også mere positive om eftermiddagen end om morgenen... Så det tror jeg ikke du behøver være nervøs for

Anmeld

20. december 2011

LSM

christinak skriver:

Strengen på de forskellige teste svinger meget også selvom det er samme mærke, gør dig selv en tjeneste stop med at teste for man blir skør af alle de tanker, den er positiv og du er gravid

Ja de teste gør en vanvittig :-P men tog egentlig også kun en test fordi jeg skal til første lægebesøg idag så ville bare lige være sikker, og der var 2 i pakken ,
Man er jo lidt nervøs for om der er noget, har nemlig ikke rigtig nogle symptomer udover mine bryster er blevet lidt større :-)
Holder.med at teste nu, skal til tryghedsscanning i morgen, så håber jeg på hjerteblink :-) så kan jeg slappe mere af

Anmeld

20. december 2011

LSM

Masig skriver:

Alle mine teste blev også mere positive om eftermiddagen end om morgenen... Så det tror jeg ikke du behøver være nervøs for

Dejligt

Anmeld

20. december 2011

christinak

LSM skriver:

Ja de teste gør en vanvittig :-P men tog egentlig også kun en test fordi jeg skal til første lægebesøg idag så ville bare lige være sikker, og der var 2 i pakken ,
Man er jo lidt nervøs for om der er noget, har nemlig ikke rigtig nogle symptomer udover mine bryster er blevet lidt større :-)
Holder.med at teste nu, skal til tryghedsscanning i morgen, så håber jeg på hjerteblink :-) så kan jeg slappe mere af

Sådan var jeg også meget i starten kørte mig selv helt op nogen gange med de tanker, ved ikke om det blir bedre med tiden, men efter jeg mærker ham sparke hver dag så er jeg mere rolig

Anmeld

20. december 2011

kekp

LSM skriver:

Man bliver meget overnervøs lige i starten, det var jeg også. Men stol trygt på testene også selvom at teststregen svinger. Bare den er der er det fint.

Hvis du alligevel skal til lægen idag, så kan du jo fortælle om din bekymring, det synes jeg hjælper. Det er altid rart at høre fra en professionel at alt er okay

Glæd dig til tryghedsscanningen, det er fantastiskt at se det lille hjerteblink

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

LSM skriver:

Håber i vil hjælpe mig

Må man spørge hvorfor du bliver ved med at teste??

Det er der jo ingen grund til nu du er gravid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.