hvad gør i når..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Sille

Gider du lige holde op med det der - Får jo helt kvalme over at jeg lige har kværnet en halv plade chokolade!+o(

Trine

haha.. du os så tynd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Loggidut

øh tynen, når hun begynder at skabe sig...syntes jeg konsekvent du skal hive den høje stol væk fra bordet med hende i...og sig nej det der gider jeg ikke at høre på...og så lad hende sidde lidt...min veninde gjore det med Tif...og vupti kunne damen opføre sig meget pænt...og spise sammen med de andre...

så det er tonen her...niks karl børge...gider det ikke...og væk fra bordet 2 til 3 min...eller til skaberiet er overstået...og så forsøg igen...

jeg tror det er en magtkamp i har gang i!

Anmeld

4. marts 2008

Tynen

Loggidut skriver:

øh tynen, når hun begynder at skabe sig...syntes jeg konsekvent du skal hive den høje stol væk fra bordet med hende i...og sig nej det der gider jeg ikke at høre på...og så lad hende sidde lidt...min veninde gjore det med Tif...og vupti kunne damen opføre sig meget pænt...og spise sammen med de andre...

så det er tonen her...niks karl børge...gider det ikke...og væk fra bordet 2 til 3 min...eller til skaberiet er overstået...og så forsøg igen...

jeg tror det er en magtkamp i har gang i!

Jeg er bare i tvivl om det er skaberi eller fordi hun er træt på det tidspunkt?!

Må lige høre min SP på fredag, for jeg gider altså ikke det hystade halløj :)
Vil bare være sikker på at det er det, der er i vejen - Hun er jo i forvejen en lidt bestemt madamme, hende Stella .. Efter sin far! ;)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.