50/50 chance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

M (:

Risen skriver:

Hej søde kvinder.. Fosteret var vokset så fint og flot mere end normalt, men desværre var der ingen hjerteaktivitet mere.. Det synes, at moderkagen har revet sig løs (højst sandsynligt i torsdags) idet der ligger en masse blod omkring den.. Så skal tage en medicinsk abort i aften, som de siger kommer til at minde om veer.. 

Åh nej, det er jeg ked af at høre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Risen

MariaJ skriver:

Åh nej, stakkels dig. Mange knus og varme tanker. Håber det snart lykkes for jer at få en helt frisk lille bebs

Tak  

Der kommer nok til at gå et års tid før vi prøver igen, for det hele skal passe sammen med studiet..  Men tak for de varme tanker

Anmeld

20. december 2011

Risen

Vil blot også lige sige, at jeg tager en lang pause herinde fra, da jeg kan mærke det hele bliver for meget for mig Forhåbentlig dukker jeg op igen med fantastiske nyheder om et stykke tid.. 

Jeg ønsker jer alle held og lykke, og et godt nytår. 

Knus

Anmeld

20. december 2011

l.kjoeller

Risen skriver:

Hej søde kvinder.. Fosteret var vokset så fint og flot mere end normalt, men desværre var der ingen hjerteaktivitet mere.. Det synes, at moderkagen har revet sig løs (højst sandsynligt i torsdags) idet der ligger en masse blod omkring den.. Så skal tage en medicinsk abort i aften, som de siger kommer til at minde om veer.. 

Ej hvor er jeg ked af at høre det håber det bliver så smerteløst som muligt.

Anmeld

28. december 2011

Camillos

Risen skriver:

Vil blot også lige sige, at jeg tager en lang pause herinde fra, da jeg kan mærke det hele bliver for meget for mig Forhåbentlig dukker jeg op igen med fantastiske nyheder om et stykke tid.. 

Knus

hold nu op og det ser jeg først nu! SIKKE en RUTSJETUR du har været igennem denne gang! Fy for fanden altså .. hvorfor er verden ikke bare retfærdig! 

Er ked af det på dine vegne og føler med dig! 

Anmeld

28. december 2011

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Knus

Jeg havde slet ikke set disse opdateringer.
Jeg har tænkt sååå meget på dig det sidste stykke tid og forventede desværre noget negativt idet vi ikke ahr "hørt" jubel fra dig.

Jeg er ked af jeres tab (endnu en gang). Jeg håber det lykkeds når i prøver til igen! - jeg kender godt til det emd ast det skal passe til studie og hvor svær en beslutning det egentlig er at ligge PB på hylden når man først er igang, påtrods af at det vil passe bedre og være godt for ens hovede at komme lidt væk fra det.

Jeg håber i snart er ovenvande igen og at du kan holde ud til at komme tilbage til os. <3 Jeg håber ikke den medicinske abort var slem ved dig. Vi har jo alle hørt en masse skreg historier, her var smerterne dog udholdelige.

Jeg ved godt du nok ikke ser dette foreløblig da du holder pause herinde fra, men kunne ikke lade vær med at skrive til dig da mine tanker har været meget hos dig.

De kærligste hilsner herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.