50/50 chance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.908 visninger
35 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Risen

Skal til scanning idag, grundet meget lidt fostervand, styrtblødninger og lille bitte spunk, lægerne sagde der var 50/50 procent chance, så kryds fingre for min lille spunk.. Vi ønsker os inderligt at blive forældre igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

pemiro

Risen skriver:

Skal til scanning idag, grundet meget lidt fostervand, styrtblødninger og lille bitte spunk, lægerne sagde der var 50/50 procent chance, så kryds fingre for min lille spunk.. Vi ønsker os inderligt at blive forældre igen

Åh håber spunken stadig er der... Skal nok

Held og lykke

Anmeld

20. december 2011

babymus77

Krydser også hvad krydses kan;-)

Anmeld

20. december 2011

Koen.

Jeg krydser alt for jer smukke

Anmeld

20. december 2011

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Anmeld

20. december 2011

4kløver

20. december 2011

Dinsen

For jeres spunk :-)

Anmeld

20. december 2011

Mettemus

Risen skriver:

Jeg krydser det bedste jeg kan - håber sådan på en tidlig julegave til jer

Anmeld

20. december 2011

LSM

Krydser fingre for jer <3

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

Risen skriver:

Kærlige tanker og et tændt lys herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.