Sex efter baby som single?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Måske et meget mærkeligt emne at oprette.

Jeg er for nyligt blevet mor, og jeg er single. Jeg er dog begyndt at flirte en del med en fyr, og må indrømme at jeg godt kan mærke det snart er et år(siden jeg blev gravid) siden jeg var sammen med en fyr

Men så kommer der jo en masse spørgsmål frem i mit hoved.

Kan man overhovedet være sammen med en fyr?

Hvad hvis babyen græder?

Hvad hvis min mælk løber? (det må da være virkelig usexet under akten)

Jeg kan jo ikke rigtigt få den lille passet? Han er stadig så lille, og jeg ammer jo.

Er jeg fuldstændigt langt ude at tænke på det? og burde jeg slet ikke have de tanker når jeg lige er blevet mor?

Hvor er det svært.

Jeg synes, det er helt naturligt, du har et behov og det skal du ikke være flov over Synes, du skal lade det komme an på en prøve. Ja, mælken vil givetvis løbe. Jeg havde sex ca. 4 uger efter fødslen og mælken løb lidt, men han synes bare det var lidt frækt

Go for it...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Albatrods.

Kvindemin skriver:

Jeg vil tænke nøjagtigt som dig.
Sex og baby, no go - hvis man kan sige det sådan.
Men sex med faderen er noget helt andet og der ville det intet betyde, men den 'flirt'man har, har jo netop ingen ting at gøre med barnet og ikke den samme 'forståelse'.

Men igen, så på med bh'en og snak med ham omkring alt dette inden...

Jep lige præcis .. Flirten går efter min mening lidt i stykker hvis baby grader  - kan lige se det for mig : øhm jeg er straks tilbage  hihi .. fuldkommen usexet ! nå men that's life, man må tage det som det kommer.

Anmeld

20. december 2011

Kvindemin

Albatrods. skriver:

Jep lige præcis .. Flirten går efter min mening lidt i stykker hvis baby grader  - kan lige se det for mig : øhm jeg er straks tilbage  hihi .. fuldkommen usexet ! nå men that's life, man må tage det som det kommer.

Ja, måske følelsen af at han vil ligge der, 'come on' og baby bare på ingen måder vil holde med at vrale
Jeg ville personligt have det SÅ skidt med det og tror ikke der ville være sex, det første år af baby's leve tid.

Men dem der kan gøre det, thumps up for det

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

Kvindemin skriver:

Ja, måske følelsen af at han vil ligge der, 'come on' og baby bare på ingen måder vil holde med at vrale
Jeg ville personligt have det SÅ skidt med det og tror ikke der ville være sex, det første år af baby's leve tid.

Men dem der kan gøre det, thumps up for det

Jeg kan slet slet SLET ikke se mig selv med en lige nu altså, men det er nok også grundet mit for nylige brud med barnets far ! har man været single igennem hele graviditeten er det nok noget andet  

Altså nogle kvinder har jeg også sex når de er singler og gravide ?

det er vildt de kan, ville jeg slet ikke kunne magte 

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for svarene

Jeg synes bare det er rigtigt svært!

Ham jeg flirter med ved godt at jeg "kommer med baby". Vi har datede lidt, og han ved jo ligesom hvad han går ind til skulle jeg mene.

Det bare svært fordi jeg netop ikke har været sammen med andre end barnets far, og det var da jeg var tre måneder henne vi gik fra hinanden(så det er et helt år siden), og vi var alligevel sammen i 4 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.