Sex efter baby som single?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Anonym trådstarter

Måske et meget mærkeligt emne at oprette.

Jeg er for nyligt blevet mor, og jeg er single. Jeg er dog begyndt at flirte en del med en fyr, og må indrømme at jeg godt kan mærke det snart er et år(siden jeg blev gravid) siden jeg var sammen med en fyr

Men så kommer der jo en masse spørgsmål frem i mit hoved.

Kan man overhovedet være sammen med en fyr?

Hvad hvis babyen græder?

Hvad hvis min mælk løber? (det må da være virkelig usexet under akten)

Jeg kan jo ikke rigtigt få den lille passet? Han er stadig så lille, og jeg ammer jo.

Er jeg fuldstændigt langt ude at tænke på det? og burde jeg slet ikke have de tanker når jeg lige er blevet mor?

Hvor er det svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

TaAsJu

Self kan du have det.. Det betyder jo ingen ting om du er i et forhold eller ej.. Bare i er tiltrukket af hinanden og du måske lige fortæller ham om og passe lidt mere på... Med hensyn til om dine bryster løber.. Behold bh'en på

God fornøjelse

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

Jeg har tænkt på det samme må indrømme at jeg smilte da jeg læste dette ..

Dog flirter jeg ikke med nogen grundet det for nylige brud og min livs situation men når tiden kommer tænker jeg da : At baby og sex bare ikke passer sammen!

Det sgu lidt noget andet når man er sammen emd barnets far og han er en del af barnet men en fremmed  lidt underligt !

Ens krop er jo heller ikke ligefrem den flotteste efter 9 mdr med baby i maven altså !

Anmeld

20. december 2011

louise8723

Albatrods. skriver:

Dog flirter jeg ikke med nogen grundet det for nylige brud og min livs situation men når tiden kommer tænker jeg da : At baby og sex bare ikke passer sammen!

Det sgu lidt noget andet når man er sammen emd barnets far og han er en del af barnet men en fremmed  lidt underligt !

Ens krop er jo heller ikke ligefrem den flotteste efter 9 mdr med baby i maven altså !

Hvorfor kan hun ikk dyrke sex, når det ikke er barnets far?

Anmeld

20. december 2011

Vial

Sagens!!

Havde både sex da jeg var gravid og efterfølgende. Sex med mand, der ikke var ophavsmand til tvillingerne i maven.

Var single og det var da sin sag at "hænge i gardinerne", når børn er urolige om natten - men det gik, og endte da med at blive kærester med en dejlig mand (der dog liiige brugte tre måneder på at finde ud af, om han kunne være en del af min lille familie)..

Vores redning er nok, at vi som regel har et par timer, når de små er i vuggestue. Det ER nemlig hektisk med to små krudtuglet på nu 16 mdr. Du har "kun" en, så mon ikke det går ;-)

Pøj pøj - vi single-småbørnsmødre skal da ikke snydes for det intime :-D

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

louise4060 skriver:

Hvorfor kan hun ikk dyrke sex, når det ikke er barnets far?

Det kan hun også sagtens, jeg fortæller bare hvordan jeg har det ..

Jeg syntes at det er en underlig følelse at jeg har delt de mest intime tider i mit liv, undfangelsen af mit barn - fødsel mm. med faderen til mit barn og pludselig skal jeg forholde mit til et nyt menneske.

Jeg ville personligt bare have lettere ved at håndterer hvis barnet fx. pludselig grad under samleje hvis dette var med barnets far og det er man fælles om end hvis der lå mand som jeg ikke kendte særlig godt.

Anmeld

20. december 2011

Mor Christa

Ork ja! Selvfølgelig kan du have sex!
Kan da sagtens forstå hvorfor du har lyst til det. Det er jo lææænge siden!
Dengang jeg lige have født, der behldte jeg altså BH'en på, fordi der løb nemlig mælk ud når jeg blev ophidset   SÅ jeg villle råde dig til at beholde bh'en på
Man kan altså sagtens have sex selvom man har en baby. HVIS baby skulle vågne, så er det jo bare sådan det er.. Så må man jo sørge for at baby falder i søvn igen.  

go for it! 

Anmeld

20. december 2011

Nettemor

jeg må også indrømme at jeg fik et lille smil på læberne da jeg læste dette. selvfølgelig kan du da have sex selv om du har en lille baby hvis fyren er klar på det.. han kender dig jo som du er. og ser din krop som den er. og man kan jo evt gøre det mens barnet sover ude i barnevognen hvis man ved det så sover lidt længere i streg. hvis det er fordi man ikke har lyst til at bebsen vågner midt i det hele.
og som mor til 2, snart 3 siger så behold bh'en på. så slipper du for mælk over det hele..

og ellers så god fornøjelse

Anmeld

20. december 2011

Rosa

Jeg hopper med på vognen - selvfølgelig kan du det!!! Men jeg kan sagtens forstå die tanker - hvis faren har været der under graviditet, fødsel og den første tid, så ER det en smule underligt de første gange når baby ligger inde ved siden af  Men hvis din partner (?) vil dig, så fanger han jo nok ret hurtigt at du kommer som pakkeløsning 

Anmeld

20. december 2011

Kvindemin

Albatrods. skriver:

Jeg vil tænke nøjagtigt som dig.
Sex og baby, no go - hvis man kan sige det sådan.
Men sex med faderen er noget helt andet og der ville det intet betyde, men den 'flirt'man har, har jo netop ingen ting at gøre med barnet og ikke den samme 'forståelse'.

Men igen, så på med bh'en og snak med ham omkring alt dette inden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.