Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chevro skriver: Jeg er i uge 16, og er 1. gangs gravid (:- Jeg er begyndt at jeg af og til får enormt ondt imellem skambenet og hoften, som Ligamentsmerter. Dog buler det af og til ud, og pludselig forsvinder det igen.Barnet er jo stadig lille, så kan ikke forestille mig at det er det jeg kan mærke. Nogen der Har en idé?
Jeg er i uge 16, og er 1. gangs gravid (:- Jeg er begyndt at jeg af og til får enormt ondt imellem skambenet og hoften, som Ligamentsmerter. Dog buler det af og til ud, og pludselig forsvinder det igen.Barnet er jo stadig lille, så kan ikke forestille mig at det er det jeg kan mærke. Nogen der Har en idé?
Siden jeg var 15 uger henne vågnede jeg hver morgen med en bule i underlivet og gør det stadigvæk!! Det var bebse!!! så det kan sagtens være Ham/hende du kan mærke/se! :-).
Chevro skriver: Satser på det er bebsen Bækkenløsning ville være meget trist lige nu!
Satser på det er bebsen Bækkenløsning ville være meget trist lige nu!
plukveer? det fik jeg deromkring i begge graviditeter
Jeg fik også den slags smerter præcis i uge 16.. og så var jeg nødt til at fortælle jobbet at jeg var gravid - sagde lægen - for jeg kunne ikke længere løfte ting, nu skulle jeg til at passe på mig selv.
Men det kan også være bebs, jeg mærkede selv liv første gang i 17-18. uge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128