Bule ved underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.073 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Chevro

Jeg er i uge 16, og er 1. gangs gravid (:
- Jeg er begyndt at jeg af og til får enormt ondt imellem skambenet og hoften, som Ligamentsmerter. Dog buler det af og til ud, og pludselig forsvinder det igen.
Barnet er jo stadig lille, så kan ikke forestille mig at det er det jeg kan mærke.

Nogen der Har en idé?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

l.kjoeller

KAn sagtens være spiren. MÆrkede lillepigen der

Anmeld

19. december 2011

l.kjoeller

Chevro skriver:

uvevedsslåplaplancheplancplancdplancdmplancdplancplancheplaJeg er i uge 16, og er 1. gangs gravid (:
- Jeg er begyndt at jeg af og til får enormt ondt imellem skambenet og hoften, som Ligamentsmerter. Dog buler det af og til ud, og pludselig forsvinder det igen.
Barnet er jo stadig lille, så kan ikke forestille mig at det er det jeg kan mærke.

Nogen der Har en idé?

ONDt ved skambenet kan dog være tegn på bækkenløsning på vej

Anmeld

19. december 2011

Chevro

Ihh!

Så kom juleglæden da lige frem i mig
- det er bare lidt underligt, jeg aner jo intet om hvornår og hvor tidligt og hvordan det kan føles...
Så er nødt til at høre nogle der har prøvet det!

Anmeld

19. december 2011

Chevro

Satser på det er bebsen Bækkenløsning ville være meget trist lige nu!

Anmeld

20. december 2011

JeNoVa

Chevro skriver:

Nogen der Har en idé?

Jeg synes, det lyder som om, det kunne være brok. Få det hellere checket af lægen.

Anmeld

20. december 2011

Mira0911

Må indrømme at jeg synes det lyder som brok, det kan man godt få i en graviditet.. Når bulen kommer og går tyder det på at det kunne være det...
Synes du skal få det tjekket ved lægen så du er på den sikre side...

Jeg blev selv tjekket for det under min sidste graviditet... Heldigvis var der hverken noget begyndende på det...

Anmeld

20. december 2011

JeNoVa

Prøv eventuelt at se dette link:

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201640/lyskebrok-under-graviditeten.htm

Anmeld

20. december 2011

havana

Hvis det er en bule, som kommer og går, kunne det godt lyde som brok..

Anmeld

20. december 2011

pemiro

Chevro skriver:

Nogen der Har en idé?

Godmorgen.
Jeg er idag 15+6 så vi er jo ca lige langt
Jeg kan snildt fornemme hvor baby ligger i min livmoder (når jeg ligger ned) men det er ikke nogen hård bule, det er mere en mellemting af hård og blød, og så kan jeg skubbe lidt til ham
Han ligger helt oppe mellem hofter og navle.
Min livmoder går allerede til navlen, hcilket skulle være ret normalt når man er så langt.
Jeg kan også mærke ham sparke, men det er enten i form af små glidende bevægelser eller meget forsigtige puf, igen ikke noget der på nogen måde gør ondt..

Så hvis jeg var dig, ville jeg, som andre skriver, kontakte læge eller jordemoder og blive undersøgt, for det kunne godt tyde på noget brok..

for det ikke er noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.