er så spændt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Bak

Ja, er så spændt, at det næsten ikke er til at holde ud! Vil i dag være 3+4, hvis jeg er gravid... Det er kun andet forsøg, men er alligevel helt utålmodig! Har den seneste uge været ret træt og haft ondt i lænden og haft en del hovedpine (plejer jeg ikke). Ved at det hele kan være tegn på både mens og graviditet, men håber inderligt, at det er det sidste!

Er så fristet til at tage en test i morgen! Skal/skal ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

NJN

Skal ikke. Vent til testdag, det er det bedste! Taler af erfaring!

Anmeld

19. december 2011

Bak

NJN skriver:

Skal ikke. Vent til testdag, det er det bedste! Taler af erfaring!

Øv, du har jo ret

Men bliver bare ved med at tænke "hvad nu hvis..."

Hmm.. måske jeg skulle prøve at tænke på noget andet så!

Anmeld

19. december 2011

NJN

anbo skriver:

Øv, du har jo ret

Men bliver bare ved med at tænke "hvad nu hvis..."

Hmm.. måske jeg skulle prøve at tænke på noget andet så!

Ja, kender alt til det.. Men ja, først den måned jeg virkelig tænkte på noget andet, var der bid.

Anmeld

19. december 2011

Bak

NJN skriver:

Ja, kender alt til det.. Men ja, først den måned jeg virkelig tænkte på noget andet, var der bid.

Har faktisk også været god til at tænke på noget andet i denne måned (Ros til mig!!) Men pga hovedpinen og trætheden er tankerne vendt tilbage...

Anmeld

19. december 2011

babymus77

Jeg testede positiv 3+6;-) kunne nok også dagen før... Alle de tusinde andre tests jeg har taget andre måneder:-) Sympt osv ... Hvor mens så kom!! Skuffet gang på gang!!! Da jeg så endelig testede positiv havde jeg ikke de sympt jeg troede jeg havde de andre måneder ;-)) eneste jeg havde var øget udflåd..... Sympt kom så en uges tid efter positiv test;-). Krydser for du står med en positiv test;-)))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.