endnu et spg. om dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

Tikki

Ja, beklager... men hvor længe havde jeres unger ondt i ørerne efter drænet var lagt? Iza klager rigtigt meget over ondt i ørene selv efter en hel del panodil...det er vel normalt eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

Plysbjørnen

nu har mine små børn ikke dræn, men det har mit det store (min mand), han siger det burde ikke gøre (det havde han ikke) men han synes du skal holde øje med det et døgn tid og holde øje med hvor meget det væsker...

Anmeld

27. februar 2009

Anja

Vores drenge har ikke haft ondt. De har pevet lidt på vej hjem fra ørelægen, men efter en lur har de været friske igen. De har dog hver gang fået panodil til natten for at sikre, at de ikke havde ondt.

Anmeld

27. februar 2009

Rasmine

Trold skriver:

nu har mine små børn ikke dræn, men det har mit det store (min mand), han siger det burde ikke gøre (det havde han ikke) men han synes du skal holde øje med det et døgn tid og holde øje med hvor meget det væsker...

Hvad mener du med holde øje med hvor meget det væsker?

Anmeld

27. februar 2009

Tynen

Ej, har de ondt bagefter??!!!

Anmeld

27. februar 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Hvad mener du med holde øje med hvor meget det væsker?

Min kæreste siger at hvis der bliver ved med at løbe klar væske ud af øret hele tiden så kan det skyldes en svamp i øret, og det kan man få øredråber i mod... Det har han fået afvide af hans ørelæge, for han har selv haft dræn i lidt over 10 år nu...

Betina

Anmeld

27. februar 2009

Rasmine

Trold skriver:

Min kæreste siger at hvis der bliver ved med at løbe klar væske ud af øret hele tiden så kan det skyldes en svamp i øret, og det kan man få øredråber i mod... Det har han fået afvide af hans ørelæge, for han har selv haft dræn i lidt over 10 år nu...

Betina

Nåe...
For jeg mente da bestemt godt det måtte løbe, eller rettere det skal det vel, mere eller mindrre?

Anmeld

27. februar 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Nåe...
For jeg mente da bestemt godt det måtte løbe, eller rettere det skal det vel, mere eller mindrre?

Jo jo løbe skal det, men det der kommer ud må bare ikke være klart, for betændelse er ikke klart...

Anmeld

27. februar 2009

Tikki

hmm hendes ører løber ikke, men hun har klaget en hel del over at have ondt i dem. Det er ligesom om det jager i dem..hedder det det?? Vi har givet panodil og hun har fået en god portion til natten også...så må vi se i morgen.

Hvis hendes ører begynder at løbe, skal vi komme til ørelægen med det samme sagde han, for det kunne være forskellige ting, som skal behandles forskelligt. I forhold til svamp, så tror jeg ørelægen ville have opdaget det i dag, da han lagde dræn

/Jeanette alene hjemme og med to unger der sover....endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.