Terminsgruppe på facebook !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Bassemor<3

Ma-lu skriver:

Hov.. Ik min mdr

Der er en lille bufferzone, meen kun slut januar start marts  Men er sikker på der også findes en terminsgruppe til dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Bassemor<3

Prøver lige at smide tråden op igen, kan være der er flere kommende februar mødre online nu 

Anmeld

19. december 2011

Ems30

Hej. Der er allerede en facebookside til os februarmødre. Vil du ikke bare være en del af den? 

Anmeld

20. december 2011

Bassemor<3

Ems30 skriver:

Hej. Der er allerede en facebookside til os februarmødre. Vil du ikke bare være en del af den? 

Denne gruppe er oprettet fordi den anden er lukket for tilgang, hvis det er den jeg tænker på. De kommer inde fra siden min-mave.dk og det er nummer to til februar terminerne, for at grupperne ikke bliver for uoverskuelig. Dog har jeg lavet denne her så det ikke udelukkende er folk fra min mave der kan være med ) er medlem af den anden også 

Anmeld

20. december 2011

Ems30

babyboy2012 skriver:

Denne gruppe er oprettet fordi den anden er lukket for tilgang, hvis det er den jeg tænker på. De kommer inde fra siden min-mave.dk og det er nummer to til februar terminerne, for at grupperne ikke bliver for uoverskuelig. Dog har jeg lavet denne her så det ikke udelukkende er folk fra min mave der kan være med ) er medlem af den anden også 

Hehe, jeg er måske lidt træt men forstår ikke helt det du skriver Men du snakker om at der eksisterer to facebook-grupper til februarmødre? Jeg er i hvert fald med i den ene...

Anmeld

20. december 2011

Bassemor<3

Ems30 skriver:

Hehe, jeg er måske lidt træt men forstår ikke helt det du skriver Men du snakker om at der eksisterer to facebook-grupper til februarmødre? Jeg er i hvert fald med i den ene...

Der er to grupper til februarmødre som er udsprunget fra hjemmesiden www.min-mave.dk 

Anmeld

21. december 2011

LilleMie

babyboy2012 skriver:

Der er to grupper til februarmødre som er udsprunget fra hjemmesiden www.min-mave.dk 

Jeg er også med i samme gruppe som Ems, den er udsprunget fra baby.dk i denne tråd:  https://www.baby.dk/debat/126668pi1/februar-2012/hej-de-damer--facebook.aspx.

Gruppen er hemmelig, så den kommer ikke frem, når man søger derinde, men hvis det har interesse kan jeg tilføje dig.

Vi er 16 medlemmer og det er en rigtig hyggelig og aktiv gruppe, hvor der er altid plads til flere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.