Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For det første TILLYKKE med graviditetenJeg har tænkt mig at lave en Facebook gruppe, for os Februar mødre. Jeg venter selv den 20-2-2012.Gruppen vill være hemmelig OG andre vil derfor ikke kunne se hvis i skriver i den eller bliver medlem. I kan ansøge mig på facebook: Mie-sofie Augustesen, så sørger jeg for i kommer ind.. <3Håber i vil være med og dele jeres forskellige tanker, billeder og oplevelser. Knus fra mig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babywish1 skriver: For det første TILLYKKE med graviditetenJeg har tænkt mig at lave en Facebook gruppe, for os Februar mødre. Jeg venter selv den 20-2-2012.Gruppen vill være hemmelig OG andre vil derfor ikke kunne se hvis i skriver i den eller bliver medlem. I kan ansøge mig på facebook: Mie-sofie Augustesen, så sørger jeg for i kommer ind.. <3Håber i vil være med og dele jeres forskellige tanker, billeder og oplevelser. Knus fra mig.
Jeg vil da gerne være med! Men jeg stoler ikke helt på det facebook altid, selvom du siger, at det er en hemmelig gruppe, så jeg venter lige til mandag, hvor det er blevet offentliggjort på mit arbejde
Du hører fra mig
LilleMie skriver: Jeg vil da gerne være med! Men jeg stoler ikke helt på det facebook altid, selvom du siger, at det er en hemmelig gruppe, så jeg venter lige til mandag, hvor det er blevet offentliggjort på mit arbejde Du hører fra mig
Hej Jeg forstår dig.. Jeg venter på dig Ville være rart hvis vi fik nogle flere
Hej hej.
Jeg vil også gerne være med, har sendt en ansøgning til dig
Hvor er det bare dejligt at se Jeg er fra Svinninge Så det er ikke langt fra jyderup Hvor er du fra?
Dejligt har sendt jer ind i gruppen Så afventer vi en masse flere + lillemie Som kommer mandag.
så har jeg lige ansøgt dig på facebook
Babywish1 skriver: Hvor er det bare dejligt at se Jeg er fra Svinninge Så det er ikke langt fra jyderup Hvor er du fra? Dejligt har sendt jer ind i gruppen Så afventer vi en masse flere + lillemie Som kommer mandag.
Du har mig jo i forvejen Men vil også gerne være med dér!
Hej. Jeg har sendt dig en besked på Facebook i går og håber jeg har fanget den rigtige
Er i tvivl om jeg skal ansøge dig som ven eller det er nok at sende dig en besked, så du kender mit rigtige navn?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128