Kan i kende forskel på hikke og spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Muffinmus

Ja, hikke er de små rytmiske bevægelser der f.eks kommer med få sekunder mellemrum måske 5-20 gange i træk hos mig:-)

Spark føler jeg på en helt andne måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

fairlady

du er slet ikke i tvivl hvis baby hikker

det kommer nemlig i rytme akurat som det kommer når du selv har hikke.

Er gravid med nr 2.

Nummer et kunne jeg altså ikke mærke hvad der var hoved og hale! Men det skal lige siges at jeg også har lidt ekstra kilo på maven.

Denne gang er jeg ikke nået så langt endnu at jeg kan  mærke baby. Den er nemlig kun ½ cm lang.

Anmeld

19. december 2011

fairlady

20. december 2011

Nessie

Jeg var ikke i tvivl når min hikkede, det var meget tydelige små "hop" inde i maven, i en meget fin rytme. Det skete minimum seks gange om dagen, men han var åbenbart også helt pjattet med at hikke

Jeg lærte aldrig at kende forskel på op og ned, og hænder og fødder, synes bare han var over det hele derinde

Anmeld

20. december 2011

Giraffen

lailamik skriver:

Ja som overskriften siger, kender i forskellen på hikke og spark?? Måske et dumt spørgsmål men jeg bliver så forvirret når jeg læser alle de baby bøger.

Synes slet ikke at jeg har mærket nogen form for hikke. Hvordan føles det??

Lige et spørgsmål mere kan i kende forskellen på hoved og røven inde i maven?? Hvordan??

Ville være sjovt um jeg gjorde det, men som i nok kan høre så er jeg første gang gravid (26+0) -eller første gang jeg er nået så langt  og er lidt i tvivl, når jeg læser de baby bøger... 

jeg har lige været til en ekstra scanning og havde forinden gættet på at lillepigen lå med hovedet nede i venstre side og benene oppe ved højre ribben - jeg gættede på det fordi al aktivitet har været i højre side og sådan oppe mod ribbenet - og igår aftes da jeg skulle sove så ku jeg ikke li at ligge på venstre side fordi det føltes som om jeg lå på hendes hoved

Og det var åbenbart rigtigt gættet men det var udelukkende pga hvor sparkene var at jeg ku gætte det

Hikke har jeg ikke rigtig tænkt over, måske har der været hikke, meeen er ikke 100% sikker

Anmeld

20. december 2011

fairlady

h

Anmeld

22. december 2011

Pige2009

lailamik skriver:

hm.. oki, har bare slået alt bevægelse hen til spark  Ja de baby bøger gør mig godt nok skør, kan ikke rigtigt finde ud af hvilken en man skal gå efter  

Hi hi... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.