Tak for svar
Jeg har det præcis som dig når jeg kommer ned at ligge, lige i starten gør det frygtelig, frygtelig ondt, men efter 30 sekunder letter smerten. Sætter jeg mig for hurtigt op igen, kommer ømheden bare tilbage...
Kunne da godt være jeg skulle overveje noget alternativ behandling, inden det bliver så slemt som dit er - for så galt er mit heldigvis ikke (endnu).
God bedring med din ryg!!
Puha, det lyder bare træls, jeg HADER det i hvert fald :/
du kan, om ikke andet, ringe til en kiropraktor og få en tid til et tjek. En kriopraktor trykket på hvirvlerne, og ser om de sidder fast. Så de knækker ikke noget, uden at være sikre
Og det er ikke så dyrt igen. Jeg giver 250 kr. pr gang.
Jeg skulle være taget afsted for 4 år siden. Mit kommer af et fald fra en hest, hvor jeg slog lænden - TROR vi. I hvert fald, så er min nak ikke bøjet som andres, fordi slaget i lænden har lumret så længe, at det er gået hele vejen op i musklerne på mit kranie, så de bliver også masseret hver gang. Min nakke sætter sig fast, min lænd sætter sig fast og så tre steder imellem der, plejer der at sidde noget fast. Alt dette pga. et fald for 3-4-5 år siden. Så det du mærker i din ryg kan være noget du slet ikke regner med!
Tak, og god bedring med DIN ryg!
Anmeld