Tøj str 56-74 ESL, Pippi, Name it, Småfolk, Hummel m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. december 2011

mika.F

Mamalou skriver:

Du kan få det til 250 kr inkl forsendelse. 

Altså:

Me to 50 kr. Småfolk 80 kr. Hummelsættet 80 kr. og så får du de stribede bukser med oveni gratis. Forsendelse er 40 kr med bpost, hvis du ønsker apost bliver det 256 kr i alt

bare lige for at være helt med.. var det med eller uden dragten fra billede 14? ^^,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Mamalou

mika.F skriver:

bare lige for at være helt med.. var det med eller uden dragten fra billede 14? ^^,

De 250 kr er for:

Me Too dragten, småfolk heldragten billede 14, hummelsættet og de "falske" stribede bukser (hvid blå). Hvis du vil have Ej sikke lej bukserne med bliver det 280 kr. 

Er du også interesseret i smækbukserne fra småfolk? Så har jeg vist misforstået dig - for de er ikke regnet med... Så forvirrende - sorry 

Jeg vil gerne have 70 kr for smækbukserne, da de stort set ikke er brugt. Forsendelsen vil stadig være 40 kr. Altså ender det på i alt 350 kr.  

Anmeld

23. december 2011

Trinse

Jo, det er iorden. :-)

Anmeld

23. december 2011

Mamalou

mika.F skriver:

tak..       jeg overvejede faktisk me too dragten, småfolk dragten og hummel sættet fra billede 11 og de stribede bukser fra billede 12, men frygter lidt det blir for dyrt,,... :/

Sorry - tog fejl af bukserne Dem du vil have, vil jeg gerne have lidt for (troede det var de hvid/blå stibet) Var lidt for hurtig der...

Vil gerne have 30 kr for de grønne bukser - du må naturligvis gerne få de hvid/blå stribede bukser med, hvis de kan bruges

Anmeld

23. december 2011

mika.F

Mamalou skriver:

Sorry - tog fejl af bukserne Dem du vil have, vil jeg gerne have lidt for (troede det var de hvid/blå stibet) Var lidt for hurtig der...

Vil gerne have 30 kr for de grønne bukser - du må naturligvis gerne få de hvid/blå stribede bukser med, hvis de kan bruges

har lige fået strenge ordre på at holde mig under 200,- af manden (dumme mand)  så tænker at jeg vel må holde mig til dragten på billede 14 og så de grønne stribede bukser... sorry!!   men hva vil det så blive med A-post?

Anmeld

23. december 2011

Mamalou

mika.F skriver:

har lige fået strenge ordre på at holde mig under 200,- af manden (dumme mand)  så tænker at jeg vel må holde mig til dragten på billede 14 og så de grønne stribede bukser... sorry!!   men hva vil det så blive med A-post?

Bare helt okay!

Det må jo så blive 130 kr - 136 kr med apost. Jeg har sendt dig en pb med mine bank oplysninger! 

Anmeld

23. december 2011

mika.F

Mamalou skriver:

Bare helt okay!

Det må jo så blive 130 kr - 136 kr med apost. Jeg har sendt dig en pb med mine bank oplysninger! 

deal!   jeg overfører pengene senere eller i morgen tidlig, har en sur og sulten søn!

Anmeld

23. december 2011

Mamalou

mika.F skriver:

deal!   jeg overfører pengene senere eller i morgen tidlig, har en sur og sulten søn!

Bare okay! Jeg sender når jeg har modtaget pengene

Anmeld

23. december 2011

Mamalou

Trinse skriver:

Jo, det er iorden. :-)

Jeg har sendt dig en pb Trine

Anmeld

5. januar 2012

Mamalou

SOLGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.