Tøj str 56-74 ESL, Pippi, Name it, Småfolk, Hummel m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.305 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Mamalou

OBS TØJET ER RESERVERET TIL JANUAR 

Sælger ud af bettemandens tøj, som han er vokset ud af. 

Billed 1: str 56 heldragterne er fra Name it. Bluserne plus bukserne fra Pippi

Billed 2: str 56 sættet - cowboybukser og den blå trøje - er fra Me too, de stribede bodyer name it, bukserne er fra katvig, stjernet samt mørkeblå h&m body fra H&M.

Billed 3: str 56 skjorten fra Mette & Mads, bukserne fra Bullerbassen (bruger her på baby.dk)

Billed 4: str 62 sættet med blå buks og stribet body fra H&M, og sættet med abetrøjen samt tilhørende bukser er fra name it 

Billed 5: str 62 smækbukser fra Phister og Phillina, Lyseblå smækbukser fra Minimyo samt bukser fra Lego.

Billed 6: str. 62 sommerdragt fra Hummel og fra Phister og Phillina, begge par shorts er fra H&M

Billed 7: str. 62 Øverst fra venstre: Ej sikke lej dragt, Minimyo, Ej sikke lej, Pippi (m/stjerner) Ej sikke lej (robotter)

Billed 8: str 62 øverst fra venstre: sæt med stribet buks og body ukendt, stribet body fra Pippi, Babbapappa body fra H&M, Pluto body fra H&M og bukser fra Mads og Mette

Billed 9: str 62 øverst fra venstre: ESL grøn trøje m/robot (munden er en lynlås), Småfolk fleecejakke, Blå cardigan fra H&M, stribet cardigan også fra H&M, lyseblå trøje m/hval Esprite og hættetrøje stribet fra H&M.

Billed 10: str. 62 øverst fra venstre: tre øverste alle fra ESL, Hummel, Mala m/scooter, stribet fra Fransa, lyseblå og grøn name it.

Billed 11: str. 68 øverst fra venstre: Heldragt fra Me too m/stjerner, Småfolk buksedragt, Heldragt hvid fra Melton, Hummel sæt og Pippi sæt.

Billed 12 str 68 skjorte m/striber og tigerdyr samt cowboy skjorte fra H&M, bukser fra Pippi, sorte bukser fra Molo, ESL bukser.

Billed 13 str. 68 bukserne er fra Mads & Mette, sættet er ukendt.

Billed 14 str. 74 bukserne er fra Name it, heldragten fra Småfolk SOLGT

BYD BYD BYD

Alt er vasket i neutralt vaskemiddel og fra dyre- og røgfrit hjem.

Spørg endelig!

Ønskes flere billeder, sendes de gerne pr mms. Send da jeres mobil nr på PB. 

God dag!

Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

mika.F

hejsa..   hva tænker du af pris for katvig dragten på billede 14? og hva stand er den i?

Anmeld

22. december 2011

Mamalou

mika.F skriver:

hejsa..   hva tænker du af pris for katvig dragten på billede 14? og hva stand er den i?

Hejsa

Du mener vel Småfolk heldragten ikke? Den er kun brugt to gange, så derfor næsten som ny. Den har kostet 230 kr. Så tænker jeg omkring 110 inkl porto? 

Anmeld

22. december 2011

mika.F

Mamalou skriver:

Hejsa

Du mener vel Småfolk heldragten ikke? Den er kun brugt to gange, så derfor næsten som ny. Den har kostet 230 kr. Så tænker jeg omkring 110 inkl porto? 

hov, det var da en smutter.. men ja, du har ret, småfolk.. 110... ville jeg kunne få dig ned på 100?

Anmeld

22. december 2011

Mamalou

mika.F skriver:

hov, det var da en smutter.. men ja, du har ret, småfolk.. 110... ville jeg kunne få dig ned på 100?

Så pyt da  

Der var ikke noget af det andet, der kunne friste

Anmeld

22. december 2011

mika.F

Mamalou skriver:

Så pyt da  

Der var ikke noget af det andet, der kunne friste

tak..       jeg overvejede faktisk me too dragten, småfolk dragten og hummel sættet fra billede 11 og de stribede bukser fra billede 12, men frygter lidt det blir for dyrt,,... :/

Anmeld

22. december 2011

Trinse

Hvor meget skal du have for at sende det hele?

Mvh. Trine.

Anmeld

22. december 2011

Mamalou

mika.F skriver:

tak..       jeg overvejede faktisk me too dragten, småfolk dragten og hummel sættet fra billede 11 og de stribede bukser fra billede 12, men frygter lidt det blir for dyrt,,... :/

Du kan få det til 250 kr inkl forsendelse. 

Altså:

Me to 50 kr. Småfolk 80 kr. Hummelsættet 80 kr. og så får du de stribede bukser med oveni gratis. Forsendelse er 40 kr med bpost, hvis du ønsker apost bliver det 256 kr i alt

Anmeld

22. december 2011

Mamalou

Trinse skriver:

Hvor meget skal du have for at sende det hele?

Mvh. Trine.

Det afhænger af om Mika.F slår til - må jeg vende tilbage?

Anmeld

22. december 2011

Mamalou

Mamalou skriver:

Du kan få det til 250 kr inkl forsendelse. 

Altså:

Me to 50 kr. Småfolk 80 kr. Hummelsættet 80 kr. og så får du de stribede bukser med oveni gratis. Forsendelse er 40 kr med bpost, hvis du ønsker apost bliver det 256 kr i alt

Sorry - to fejl af bukserne Dem du vil have, vil jeg gerne have lidt for (troede det var de hvid/blå stribet) Var lidt for hurtig der...

Vil gerne have 30 kr for de grønne bukser - du må naturligvis gerne få de hvid/blå stribede bukser med, hvis de kan bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.