Endnu en update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

CmarianN

Ih hvor er det spændende for jer :-)

Håber du får en fantastisk fødsel og den ikke tager dagevis.

Alt det bedste her fra :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

babymus77

Rigtig god fødsel ;-) Min datter er fra d 21/12;-) Og glædelig jul til dig og familien;-))

Anmeld

19. december 2011

Moar2011

Vivian87 skriver:

Blev indlagt fredag d. 16/12 med formodet SSF og var indlagt til observation indtil søndag. Jeg fik nogle piller mod det meget forhøjede blodtryk og det faldt efterhånden til nogle fine værdier, og jeg fik derfor lov til at komme hjem søndag   

Fordi mit blodtryk har været så højt og jeg stadig skal tage piller for det, og fordi lillepigen allerede blir skønnet til at veje ca. 4000g har jeg fået en tid til igangsættelse på onsdag, d. 21. december kl. 12.50, så det er spændende om lillepigens fødselsdag blir den 21. eller den 22.   

ihh held og lykke med den store fantastisk ting ved at få et barn - er manden kommet hjem ? - håber alt går som det skal ..

ihh bliver lidt misundelig, det er sådan en stor gave man får, selvom det gør ondt og kræver en masse energi og overskud ..

Anmeld

19. december 2011

CamillaSoefelt

Ih hvor spændende. Er helt spændt på dine vegne;0)!

Anmeld

19. december 2011

Vivian87

Mange tak alle sammen

Ja ved godt det kan tage flere dage, men jordemoren der undersøgte mig fredag sagde at min krop virkede til at være klar og at vandet formentlig kan tages uden en stikpille, så det skulle være ret store chancer for at vi kommer hjem og holder jul

Ja min mand er heldigvis nået hjem, så han kommer ikke til at gå glip af det Men vi er godt nok spændte begge to 

Anmeld

19. december 2011

fairlady

undskyld

hvad betyder ssf.

Anmeld

19. december 2011

bøgelund

fairlady skriver:

undskyld

hvad betyder ssf.

svangerskabsforgiftning..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.