Endnu en update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Vivian87

Blev indlagt fredag d. 16/12 med formodet SSF og var indlagt til observation indtil søndag. Jeg fik nogle piller mod det meget forhøjede blodtryk og det faldt efterhånden til nogle fine værdier, og jeg fik derfor lov til at komme hjem søndag   

Fordi mit blodtryk har været så højt og jeg stadig skal tage piller for det, og fordi lillepigen allerede blir skønnet til at veje ca. 4000g har jeg fået en tid til igangsættelse på onsdag, d. 21. december kl. 12.50, så det er spændende om lillepigens fødselsdag blir den 21. eller den 22.   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

mortilfem

sørg for hvile, ro og fred og tag energi givende mad/slik/whatever med, da en igangsettelse kan være ret hård.

ellers tillykke og pøj-pøj med dit julebarn ;-)

Anmeld

19. december 2011

Vivian87

mortilfem skriver:

sørg for hvile, ro og fred og tag energi givende mad/slik/whatever med, da en igangsettelse kan være ret hård.

ellers tillykke og pøj-pøj med dit julebarn ;-)

Mange tak for de gode råd, dem vil jeg helt sikkert følge! og mange tak, vi glæder os sådan til at få hende til verden og møde hende  

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Vivian87 skriver:

Blev indlagt fredag d. 16/12 med formodet SSF og var indlagt til observation indtil søndag. Jeg fik nogle piller mod det meget forhøjede blodtryk og det faldt efterhånden til nogle fine værdier, og jeg fik derfor lov til at komme hjem søndag   

Fordi mit blodtryk har været så højt og jeg stadig skal tage piller for det, og fordi lillepigen allerede blir skønnet til at veje ca. 4000g har jeg fået en tid til igangsættelse på onsdag, d. 21. december kl. 12.50, så det er spændende om lillepigens fødselsdag blir den 21. eller den 22.   

Weee  hvor er det spændende

Ja, så må vi jo se hvilken en af dagene det bliver

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2011

KakaoDrik

Håber du føder d. 24, der er familien alligevel samlet hvert år jo 

En igangsttelse har ikke været hård for mig..Det værste var at jeg kendte datoen så jeg var så spændt at jeg ikke kunnne sove 

Anmeld

19. december 2011

henh01

Det kan sagtens blive et lille julebarn Jeg blev sat i gang d 9 og fødte d 12 så det kan godt tage laaaang tid

Held og lykke..

Anmeld

19. december 2011

Frk-Lotusblomst

Spændende spændende.. Jeg ønsker dig en rigtig god fødsel. Glæder mig til updates.

Anmeld

19. december 2011

Rosengreen

Uhh hvor spændende!  Jeg blev sat igang den 21. for 2 år siden.. først den 24. om aftenen kiggede hun ud 

Ønsker dig en god fødsel!

Anmeld

19. december 2011

norenberg

syntes tit jeg høre om mange hvor det tager flere dage så det bliver nok et lille jule barn...

Anmeld

19. december 2011

meem

Ihhj hor spændende!

Jeg blev selv sat igang d.2/6 kl. 13.35 og fødte vores skønne lillesøster samme dag kl. 22.04..

Held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.