Jeg kan ikke mere:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg sidder bbare og tuder.. Har knap 30 dage til termin, men jeg kan ikke mere i kroppen..

Min bækkenløsning er SÅÅÅÅÅÅ slem, min krop kan bare ikke mere, han står fast under mine ribben i 12 uger nu ! 12 uger og de er SSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ømme... jeg ved det hører med. men hvad skal jeg gøre..

har bare lyst til at opgive og prøve og få ham ud ved at gå en meeeeeget lang tur, trods bækkenet,,,

undskyld et indlæg.. jeg jo tosset og høre på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Jeg sidder bbare og tuder.. Har knap 30 dage til termin, men jeg kan ikke mere i kroppen..

Min bækkenløsning er SÅÅÅÅÅÅ slem, min krop kan bare ikke mere, han står fast under mine ribben i 12 uger nu ! 12 uger og de er SSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ømme... jeg ved det hører med. men hvad skal jeg gøre..

har bare lyst til at opgive og prøve og få ham ud ved at gå en meeeeeget lang tur, trods bækkenet,,,

Du får lige et kæmpe til at starte med.

Du er ikke tosset jeg havde det på samme måde. Nu ved jeg ikke om du har flere børn. Men lig så meget du kan og slap af. Og lad helt hver med at lave noget.

Ring evt til din JM og spørg om en ekstra tid og snak med hende om det. Da jeg var gået næsten en uge over tid fik jeg kuk og fik lavet hindeløsning (ville prøve at undgå piller mm.)

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

ja det er smertefuldt.. men kan sige det hjælper ikke at gå en lang tur - baby kommer når baby skal komme

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

jo har en stor dreng i forvejen og min kæreste hjælper alt han kan. jeg kan bare ikke mere. skal til jordemoder på tirsdag men hvad skal hun gøre ingenting. føler mig så ond når jeg håbber at føde nu og her selv om baby har bedst af at blive i min mave et par uuger endnu. det er bare så hårdt.

Anmeld

19. december 2011

Carslund

Anonym skriver:

jo har en stor dreng i forvejen og min kæreste hjælper alt han kan. jeg kan bare ikke mere. skal til jordemoder på tirsdag men hvad skal hun gøre ingenting. føler mig så ond når jeg håbber at føde nu og her selv om baby har bedst af at blive i min mave et par uuger endnu. det er bare så hårdt.

Ej hvor øv!!!! Jeg havde det på samme måde med min første dreng. Blev derfor sat i gang til termin. Det tog dog ret lang tid og jeg ønsker ikke de 5 dage for min værste fjende, så jeg svor at denne gang skulle jeg klare det selv.

Men nej!!!!! Jeg er så påvirket psykis af mine smerter (som er 3 gange værre end 1. gang) at jeg er nød til at overgive mig og bliver sat i gang på torsdag- en uge før tid. Min dreng er stor og klar til at komme ud, så jeg tager det roligt. Nu er det bare rart at have noget at arbejde sig frem imod nu. At kunne se en ende på det.

3 dage tilbage!!!!

Måske var det også en løsning for dig.... at få lavet en fødselsplan, men hvordan og hvorledes. Man mister det der overraskelsesmoment i at "så er det nu", men i min situation er dette noget der har hjulpet mig. Da jeg fik datoen og klokkeslettet kunne jeg begynde at tælle ned og arbejde mig igennem dagene. Der kom lys for enden af tunnelen.

Jeg føler med dig! pøj pøj!!!!  

Anmeld

19. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Har egentligt ikke så meget at sige, der kan hjælpe dig, men jeg ville ikke gå uden at give dig et kram - det tror jeg, du trænger til

Anmeld

19. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Årh, søde ven!!! KÆMPE !! Jeg ved udmærket hvordan du har det. Jeg har også bækkenløsning og fandens mange voldsomme smerter engang imellem + en bebs der ligger klar og presser sig selv over og ind i mine ribben i højre side! Så jeg er også helt øm!

Men ved du hvad, vi klarer den! Selvfølgelig gør vi det!

Husk på du ikke er ene om smerten... I hvert fald er vi to

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

HVor er i søde.

jeg vil helst ikke sættes igang men nu måvi se. kan mærke overskuddet er kommet lidt tilbage.

gad bare godt han kom ud nu. men kan jo intet gøre. andet enbd at vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.