Ja, hvordan er det gået...bum bum...jeg var faktisk ret ked af det hele weekenden, fordi der ikke skete nogen ændringer overhovedet. Hun var ked og tog sig til ørene, var træt fordi hun ikke sov om natten....ja, som det plejer at være. Så jeg var så sur på mig selv hele weekenden over, at jeg lod mig overtale.
Men så i dag skete der noget helt underligt - hun var simpelthen så glad. Hun har sunget, danset og grinet hele dagen - vuggestuen fortæller ligeledes at hun slet ikke har været pjevset som hun plejer og at hun har kunnet overskue at være i salen sammen med de andre børn uden at græde. Jeg har også bemærket at hendes balance er blevet en del bedre - hun falder ikke så meget og virker mere sikker i sin gang. Så måske er jeg lidt overbevist.....7-9-13..det kan jo være et tilfælde

, men man har lov at håbe. Desværre er nætterne stadig lige dårlige og vi er oppe mange gange, men måske skal hun lige vænne sig til ikke at vågne hele tiden - hun er ikke så længe om at falde i søvn igen mere efter at hun vågner...så måske er der håb forude. Jeg er i hvert fald mere glad i dag og forhåbningsfuld (hedder det det?

).
/Jeanette, der er lige ved at være lidt glad for det der dræn
Anmeld