jeg må starte her !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Filippa & Liva

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Pige2009

Albatrods. skriver:

Hun er 8 uger nu, så det er faktisk først nu jeg har haft tid til at kigge hende i øjnene. Men fremtiden ser lysere ud hvor jeg er nu.

Dejligt - det glæder mig at høre

Anmeld

18. december 2011

millesofie

Albatrods. skriver:

Hej alle sammen ..

Ja jeg må starte her ! Jeg er blevet alene allerede få dage efter min datter blev født ! det er sindsygt hård, det har været en rigtig hård kamp og er det stadig med en voldelig x kæreste mm.

Endelig er jeg ude af alt det og kæmper nu en lang kamp for at få retten til min datter for mig selv, hvilket nok skal gå igennem !

Siden min fødsel har jeg ikke haft et ben til jorden, jeg har undersøgt lovgivning mm. for at finde ud af hvor og hvordan jeg kan få fuld forælder myndighed over mit barn, har rejst land og rige rundt for at få det hele til at gå op og endelig ser det ud som det hele lykkedes, men alligevel er jeg tom i hjertet !

Min drøm er bristet og jeg lider af savn - savn til ham og til alt det gode vi havde sammen ! selvom jeg ved at det bedste for min datter er ikke at vide af ham er det stadig hårdt og jeg ville sådan ønske at han magtede at være en god kæreste samt far.

Ved ikke helt hvad jeg ville, bare lige melde mig ind og håber på nogle gode snakke.

hvor er det stort af dig

super flot at sætte din datters (og din egen) lykke frem for alt

i skal nok klare den alene, du er en stærk kvinde

Anmeld

22. december 2011

nattergalen

Dejligt at se dig herinde søde.. 

Du er dybt savnet.. Glæder mig til en masse gode samtaler igen.. 

Du må endelig sige til hvis jeg kan gøre det mindste for dig.. 

Kæmpe kram herfra..

Anmeld

22. december 2011

sarahb

Puha det lyder hårdt.
Jeg kan godt forstå det må være helt vildt hårdt at kæmpe sådan. Men det er det hele værd når du har din datter for dig selv og ikke pludselig skal give hende til samvær med faderen.

Jeg ved ikk hvem du er men jeg ønsker dig alt det bedste og håber din datter og dig klarer jer og bliver vildt lykkelige når dette er over.

Sender jer en masse tanker.

Anmeld

26. december 2011

Albatrods.

sarahb skriver:

Puha det lyder hårdt.
Jeg kan godt forstå det må være helt vildt hårdt at kæmpe sådan. Men det er det hele værd når du har din datter for dig selv og ikke pludselig skal give hende til samvær med faderen.

Jeg ved ikk hvem du er men jeg ønsker dig alt det bedste og håber din datter og dig klarer jer og bliver vildt lykkelige når dette er over.

Sender jer en masse tanker.

Det var soedt sagt (: mange tak ! - Jeg håber at det hele må gå godt.

Anmeld

26. december 2011

Albatrods.

nattergalen skriver:

Dejligt at se dig herinde søde.. 

Du er dybt savnet.. Glæder mig til en masse gode samtaler igen.. 

Du må endelig sige til hvis jeg kan gøre det mindste for dig.. 

Kæmpe kram herfra..

Tusinde tak smukke  Håber at du har det dejligt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.