jeg må starte her !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.136 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Albatrods.

Hej alle sammen ..

Ja jeg må starte her ! Jeg er blevet alene allerede få dage efter min datter blev født ! det er sindsygt hård, det har været en rigtig hård kamp og er det stadig med en voldelig x kæreste mm.

Endelig er jeg ude af alt det og kæmper nu en lang kamp for at få retten til min datter for mig selv, hvilket nok skal gå igennem !

Siden min fødsel har jeg ikke haft et ben til jorden, jeg har undersøgt lovgivning mm. for at finde ud af hvor og hvordan jeg kan få fuld forælder myndighed over mit barn, har rejst land og rige rundt for at få det hele til at gå op og endelig ser det ud som det hele lykkedes, men alligevel er jeg tom i hjertet !

Min drøm er bristet og jeg lider af savn - savn til ham og til alt det gode vi havde sammen ! selvom jeg ved at det bedste for min datter er ikke at vide af ham er det stadig hårdt og jeg ville sådan ønske at han magtede at være en god kæreste samt far.

Ved ikke helt hvad jeg ville, bare lige melde mig ind og håber på nogle gode snakke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Pige2009

Det lyder da absolut ikke som om, du har haft det særlig nemt - held og lykke med det hele

Hvor gammel er din datter nu?

Anmeld

18. december 2011

Sillebob

Åh søde....sender dig først lige en ordentlig krammer!!! Kan slet ikke forestille mig hvad du må igennem - og så med en lille nyfødt som allerede kræver al din tid og opmærksomhed.

Du lyder som en utrolig sej kvinde og jeg tager hatten af for dig og det du gør for din datter

Håber virkelig at alt flasker sig for dig

Knus herfra

Anmeld

18. december 2011

Albatrods.

Baagøe skriver:

Det lyder da absolut ikke som om, du har haft det særlig nemt - held og lykke med det hele

Hvor gammel er din datter nu?

Hun er 8 uger nu, så det er faktisk først nu jeg har haft tid til at kigge hende i øjnene. Men fremtiden ser lysere ud hvor jeg er nu.

Anmeld

18. december 2011

Albatrods.

Sillebob skriver:

Åh søde....sender dig først lige en ordentlig krammer!!! Kan slet ikke forestille mig hvad du må igennem - og så med en lille nyfødt som allerede kræver al din tid og opmærksomhed.

Du lyder som en utrolig sej kvinde og jeg tager hatten af for dig og det du gør for din datter

Håber virkelig at alt flasker sig for dig

Knus herfra

Tak for krammet søde, jeg kæmper kampen og jeg vinder den (;

selvom det er pisse hårdt.

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Albatrods. skriver:

Hej alle sammen ..

Ja jeg må starte her ! Jeg er blevet alene allerede få dage efter min datter blev født ! det er sindsygt hård, det har været en rigtig hård kamp og er det stadig med en voldelig x kæreste mm.

Endelig er jeg ude af alt det og kæmper nu en lang kamp for at få retten til min datter for mig selv, hvilket nok skal gå igennem !

Siden min fødsel har jeg ikke haft et ben til jorden, jeg har undersøgt lovgivning mm. for at finde ud af hvor og hvordan jeg kan få fuld forælder myndighed over mit barn, har rejst land og rige rundt for at få det hele til at gå op og endelig ser det ud som det hele lykkedes, men alligevel er jeg tom i hjertet !

Min drøm er bristet og jeg lider af savn - savn til ham og til alt det gode vi havde sammen ! selvom jeg ved at det bedste for min datter er ikke at vide af ham er det stadig hårdt og jeg ville sådan ønske at han magtede at være en god kæreste samt far.

Ved ikke helt hvad jeg ville, bare lige melde mig ind og håber på nogle gode snakke.

det er ikke så nemt at få forældre myndigheden - med mindre han giver dig den..

Det du skal kæmpe for er samværet - hvis han søger... Så få overvåget

Anmeld

18. december 2011

Albatrods.

Toshiba skriver:

det er ikke så nemt at få forældre myndigheden - med mindre han giver dig den..

Det du skal kæmpe for er samværet - hvis han søger... Så få overvåget

Jeg har fuldstændig styr på det og er ikke i DK (;

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Albatrods. skriver:

Jeg har fuldstændig styr på det og er ikke i DK (;

åhhhh oki... ja så hjælper det ikke meget at kende "reglerne" her

Anmeld

18. december 2011

Albatrods.

Toshiba skriver:

åhhhh oki... ja så hjælper det ikke meget at kende "reglerne" her

I DK er det fuldkommen umuligt, derfor skal man ikke være i DK hvis man har en skør far til sit barn.

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Albatrods. skriver:

I DK er det fuldkommen umuligt, derfor skal man ikke være i DK hvis man har en skør far til sit barn.

HØRT!!!!

Jeg var heldigvis heldig han gav mig den - da jeg anmodede retten om at tage stilling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.