Nogen hurtige - om feber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

linemus

Signe har 38.8, hun er syg på tredjedagen, feberen svinger meget - det her er omkring det højeste. Hun har spist ok og været glad. Nu er hun træt og øjnene er sølle. Kan jeg lægge hende udenfor og sove???

Line - der normalt plejer at være sikker, men ikke når man selv står med sølle unge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

Susan1978

Jeg ville ikke lægge hende ud..

jeg prøvede med emil igår.. der havde han også 38,6 i feber og tænkte at han nok gerne ville ud at sove..

men han sov kun 3 kvarter og da jeg tog ham op var han også vildt varm.. havde det samme på som normalt og endda kun nattøj under jakken..

så jeg ville hvis du kan lægge hende i barnevognen i bryggerset eller hvis du kan få hende til at sove i hendes seng.. bare åbn vinduet lidt hvis det er..

Susan

Anmeld

27. februar 2009

Mie A

Jeg ville heller ikke ligge hende ud og sove - ligger heller aldrig mine egne til at sove ude, når de har feber, da jeg engang læste at de ikke må sove ude når de har feber... men om det er rigtigt... ja det ved jeg ikke!

Anmeld

27. februar 2009

linemus

Aj altså. Nu har jeg jo lagt hende ud. Og har så lige googlet lidt og set at man ikke skal lægge dem ud, når de har feber. Primært - som jeg læser det - fordi man skal holde ekstra øje med dem. Får det helt dårligt nu - skal jeg tage hende ind?? Nej, så vækker jeg hende, og hun har SÅ svært ved at sove indendørs. Jeg prøver at holde ekstra godt øje med hende... hm, der røg så min middagslur...

Anmeld

27. februar 2009

Rasmine

Æv, god bedring.
Stik hende noget Panodil når hun står op.

Anmeld

27. februar 2009

Monica

Ved godt at mit svar er lidt sent, men jeg har altid lagt G ud og sove - feber eller ej... Men har tjekket ham flere gange...

Hvordan har hun det nu?

Moni - ravne mor...

Anmeld

28. februar 2009

linemus

Jamen, hun havde samme feber, da hun vågnede 1,5 time senere. Om eftermiddagen tog jeg hende med til lægen, for jeg kunne ikke overskue en weekend med hostende febervarm pige, hvor jeg ikke havde vished om, at hun ikke fejlede et eller andet, der kunne klares med penicillin. Men der var ikke noget at høre, så lægen mente, det er influenza. Faren er jo også syg, så nu venter jeg bare på, vi andre bliver smittede Jeg føler mig ikke helt på toppen lige nu, men om det er træthed og det kunne være klaret ved at have sovet noget længere eller det er en snigende influenza, det ved jeg ikke. Krydser for det første, for hader at være syg, når jeg så alligevel skal tage mig af familien. Nå, men Signe virker lidt bedre her til morgen - ikke helt så varm, men sløve øjne. Men der er jo ikke andet at gøre end at vente...

Tak fordi du spurgte (og hun sover også ude i dag, for ellers får hun ingen søvn...)

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.