Baagøe skriver:
Lauras far kom 2-3 gange om ugen og besøgte os de første 3-4 måneder, så far og datter kunne opbygge et tæt bånd og en god relation. Prøv at tænke på hvor dejligt det er for jeres barn at have to forældre i stedet for blot en - det er barnet det handler om nu og så må man sætte sig selv til side og sluge nogle kameler
det har du helt ret i. - jeg føler også at jeg bliver nød til at få lavet en aftale med ham så han kommer til at se sit barn mindst en gang i ugen...
selvom jeg ikke kan fordrage faren og hader ham inderligt, så ved jeg at jeg vil have det super dårligt med mig selv hvis jeg ikke prøver at gøre noget for at den lille får en fast dag med sin far når bebse bliver født! for han fortjener at leve hvor han ser sin far også.
& som du siger, jeg kommer nok til at skulle sluge rigtig mange karameller! men det må jeg bare gøre, og så hvis det bliver for meget når han er og se sit barn må jeg gå ind i et andet rum i min lejlighed . 
det jeg frygter allermest er at han ikke vil se sit barn ;/ eller vælger ikke at tage sit ansvar for at se sit barn de dage vi aftaler.
Anmeld