er lidt på dybt vand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

ja sandt som du siger. de forstår det jo ikke på samme måde når de er små end når de bliver større! & hvis du er sikker på at det er, det bedste for hende er det jo kun perfekt!

dét er uden tvivl det bedste for hende..

Så her kom det som en lettelse - selv om det selvfølgelig gør ondt et sted - når nogle vælger ens barn fra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

dét er uden tvivl det bedste for hende..

Så her kom det som en lettelse - selv om det selvfølgelig gør ondt et sted - når nogle vælger ens barn fra...

super!

& ja, det er nok lidt hård at stå som mor og vide at ens eget barns far har valgt hende fra. - men hvis det er det bedste for hende! så kan det ikke blive bedre!

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

super!

& ja, det er nok lidt hård at stå som mor og vide at ens eget barns far har valgt hende fra. - men hvis det er det bedste for hende! så kan det ikke blive bedre!

uden at sige noget ondt på nettet - så er det

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

sagen er den at jeg er gravid og er 25 uger henne nu. jeg gik fra faren til barnet sidst i september fordi vi bare ikke kunne fungere sammen og alt var min skyld ligemeget hvad.

men sager er så den, jeg føler ikke rigtig jeg kan glæde mig over at være gravid. self glæder jeg mig helt vildt til den lille kommer og skulle ligge med min baby, men problemer er så den at jeg går hver dag og tænker over hvordan samværdet med faren skal være...

jeg hader ham så inderligt! bare ved at nogen nævner hans navn så bruser der had op i kroppen på mig..

men jeg ville lige høre jer kloge hoveder af her inde omkring samvær med et nyfødt når man ikke er sammen med faren?

tror ikke rigtigt jeg kan glæde mig fuldt ud over min graviditet før jeg har fået det på plads med samvær inden den lille kommer..

frygter så meget at han vil svigte den lille :/

kram den fortrivlede ..

Lauras far kom 2-3 gange om ugen og besøgte os de første 3-4 måneder, så far og datter kunne opbygge et tæt bånd og en god relation. Prøv at tænke på hvor dejligt det er for jeres barn at have to forældre i stedet for blot en - det er barnet det handler om nu og så må man sætte sig selv til side og sluge nogle kameler

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Lauras far kom 2-3 gange om ugen og besøgte os de første 3-4 måneder, så far og datter kunne opbygge et tæt bånd og en god relation. Prøv at tænke på hvor dejligt det er for jeres barn at have to forældre i stedet for blot en - det er barnet det handler om nu og så må man sætte sig selv til side og sluge nogle kameler

det har du helt ret i. - jeg føler også at jeg bliver nød til at få lavet en aftale med ham så han kommer til at se sit barn mindst en gang i ugen... 

selvom jeg ikke kan fordrage faren og hader ham inderligt, så ved jeg at jeg vil have det super dårligt med mig selv hvis jeg ikke prøver at gøre noget for at den lille får en fast dag med sin far når bebse bliver født! for han fortjener at leve hvor han ser sin far også.

& som du siger, jeg kommer nok til at skulle sluge rigtig mange karameller! men det må jeg bare gøre, og så hvis det bliver for meget når han er og se sit barn må jeg gå ind i et andet rum i min lejlighed .

det jeg frygter allermest er at han ikke vil se sit barn ;/ eller vælger ikke at tage sit ansvar for at se sit barn de dage vi aftaler.

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

det har du helt ret i. - jeg føler også at jeg bliver nød til at få lavet en aftale med ham så han kommer til at se sit barn mindst en gang i ugen... 

selvom jeg ikke kan fordrage faren og hader ham inderligt, så ved jeg at jeg vil have det super dårligt med mig selv hvis jeg ikke prøver at gøre noget for at den lille får en fast dag med sin far når bebse bliver født! for han fortjener at leve hvor han ser sin far også.

& som du siger, jeg kommer nok til at skulle sluge rigtig mange karameller! men det må jeg bare gøre, og så hvis det bliver for meget når han er og se sit barn må jeg gå ind i et andet rum i min lejlighed .

det jeg frygter allermest er at han ikke vil se sit barn ;/ eller vælger ikke at tage sit ansvar for at se sit barn de dage vi aftaler.

Jeg har selv siddet med alle de dumme bekymringer, som du også gør dig. Mit råd er faktisk at være der sammen med ham, så I kan starte på en frisk og lave nogle minder sammen - ikke som par men som forældre til jeres søn

Hvis han så ikke kommer til samvær, så kan du tage den derfra... Du er velkommen til at skrive til mig privat, hvis du har lyst 

Anmeld

19. december 2011

Lisbeth85

Her har han besøgt vores søn hos mig det første år. Ca. 3-4 gange pr. måned og mellem 3-4 timer pr. gang. Han bor langt væk, så det var ikke hensigtsmæssigt, at han kun kom for en time, når han tog 4 timer om at komme frem og tilbage fra mig. Det var det samme da vores søn var lille. Dog ikke så længe ad gangen, og heller ikke så tit i starten, da man liiiiige skal ind i moderrollen. Og jeg havde, som dig, ikke meget tilovers for ham dengang, så det var svært at være i samme rum. Men når ens guld er foran jer, så har I det at snakke om, og så går det lettere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.