er lidt på dybt vand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg er gravid og er 25 uger henne nu. jeg gik fra faren til barnet sidst i september fordi vi bare ikke kunne fungere sammen og alt var min skyld ligemeget hvad.

men sager er så den, jeg føler ikke rigtig jeg kan glæde mig over at være gravid. self glæder jeg mig helt vildt til den lille kommer og skulle ligge med min baby, men problemer er så den at jeg går hver dag og tænker over hvordan samværdet med faren skal være...

jeg hader ham så inderligt! bare ved at nogen nævner hans navn så bruser der had op i kroppen på mig..

men jeg ville lige høre jer kloge hoveder af her inde omkring samvær med et nyfødt når man ikke er sammen med faren?

tror ikke rigtigt jeg kan glæde mig fuldt ud over min graviditet før jeg har fået det på plads med samvær inden den lille kommer..

frygter så meget at han vil svigte den lille :/

kram den fortrivlede ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

sagen er den at jeg er gravid og er  uger henne nu. jeg gik fra faren til barnet sidst i september fordi vi bare ikke kunne fungere sammen og alt var min skyld ligemeget hvad.

men sager er så den, jeg føler ikke rigtig jeg kan glæde mig over at være gravid. self glæder jeg mig helt vildt til den lille kommer og skulle ligge med min baby, men problemer er så den at jeg går hver dag og tænker over hvordan samværdet med faren skal være...

jeg hader ham så inderligt! bare ved at nogen nævner hans navn så bruser der had op i kroppen på mig..

men jeg ville lige høre jer kloge hoveder af her inde omkring samvær med et nyfødt når man ikke er sammen med faren?

tror ikke rigtigt jeg kan glæde mig fuldt ud over min graviditet før jeg har fået det på plads med samvær inden den lille kommer..

kram den fortrivlede ..

hvor langt er du henne ?

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

25 uger skulle der stå. 

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

hvor langt er du henne ?

glemte at citere dig så du fik ikke nogen anmodning om jeg havde svaret jo, men svarede 25 uger

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

glemte at citere dig så du fik ikke nogen anmodning om jeg havde svaret jo, men svarede 25 uger

hihi . okay ..

ja kender dersværre ikke helt reglerne, men det ved jeg der er mange andre her inde der gør.. håber du får alt det afvide du har brug for .

god graviditet ..

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

sagen er den at jeg er gravid og er 25 uger henne nu. jeg gik fra faren til barnet sidst i september fordi vi bare ikke kunne fungere sammen og alt var min skyld ligemeget hvad.

kram den fortrivlede ..

vi fik fastsat samvær da Liva var 4 måneder.. han kunne se hende 1 time om ugen til at starte med - mens jeg var der..

Det blev så sat op til 1½ time om ugen

Efter 3-4 måneder stoppede han det selv

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

hihi . okay ..

ja kender dersværre ikke helt reglerne, men det ved jeg der er mange andre her inde der gør.. håber du får alt det afvide du har brug for .

god graviditet ..

okay iorden tak fordi du alligevel tog dig tid. 

og håber også der er mange herinde der vil hjælpe mig på nogle gode svar så jeg kan få det på plads med faren til barnet - så den ting er ude af verden og så jeg ikke tænker så meget på det

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

vi fik fastsat samvær da Liva var 4 måneder.. han kunne se hende 1 time om ugen til at starte med - mens jeg var der..

Det blev så sat op til 1½ time om ugen

Efter 3-4 måneder stoppede han det selv

tak fordi du tog dig tid til at svare mig, det betyder meget! 

& okay, det er synd for hende at han ikke vil have samvær med hende, hun har jo også brug for sin far. 

men nu ved jeg da noget om hvordan det sådan lidt er

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

tak fordi du tog dig tid til at svare mig, det betyder meget! 

& okay, det er synd for hende at han ikke vil have samvær med hende, hun har jo også brug for sin far. 

men nu ved jeg da noget om hvordan det sådan lidt er

hellere de bakker ud mens børnene er så små - end senere... jeg er SIKKER på det er det bedste for Liva

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

hellere de bakker ud mens børnene er så små - end senere... jeg er SIKKER på det er det bedste for Liva

ja sandt som du siger. de forstår det jo ikke på samme måde når de er små end når de bliver større! & hvis du er sikker på at det er, det bedste for hende er det jo kun perfekt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.