At få en kompliment

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

Anonym trådstarter

Vælger lige at være ano, håber det er okay.

Jeg fik den anden dag en kompliment af min mand, som ikke var helt sjov.

Vi lå og skulle falde i søvn og krammede. Dum som jeg er spørger jeg ham om han stadig synes om min krop efter fødsler og lidt for mange kg. Han siger så, at han da godt kan se at der lidt for meget rundt omkring, men at det jo stadig er den skønne kvinde han elsker inden i .....

Han mente det jo sødt, men nej hvor blev jeg ked af det. Jeg viste ham ikke, at jeg blev ked. Det var som om, at jeg virkeligt blev konfronteret med min krops fejl. Jeg blev meget fyldt af følelsen af at han lige som bærer over med min krop.

Kan I forstå mig eller er jeg helt dum ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

Plysbjørnen

Nej du er ikke dum... Tror dine følelser er helt naturlige, for det er jo ikke det man forventer...

Men det er dog positivt at han elsker dig for den du er og ikke for hvordan du ser du...

Betina

Anmeld

27. februar 2009

Susan1978

Jeg tænker så ... er her helt ærlig, hvorfor spurgte du, hvad ønskede du at høre?

Det er simpelthen vores fejl som kvinder. Vi ved godt selv vi ikke er de "tynde" lexe, opstrammet babes som vores kærester/mænd mødte engang i tidernes morgen og når vi spørger på den måde som du gjorde, så forventer vi at de siger at : du er skam lige så smuk som da jeg mødte dig.. men så ville de også lyve og det ville vi også blive sure over ik?

altså når de så siger: ja jeg ved da godt at du har lidt for meget hist og her, men du er den jeg elsker... så bliver vi også kede af det..

Mændene har på forhånd tabt i det her spørgsmål !

Jannik sagde til mig her den anden aften at han synes han kunne se jeg var blevet mindre her på det sidste og at nu manglede jeg bare maven og den ville jo nok også være væk inden for det næste års tid.

Jeg valgte ikke at blive sur eller ked af det, for indirekte sagde han jo at jeg stadig var tyk.. men bare det at han lægger mærke til jeg gradvist bliver mindre (det går virkelig langsomt) det valgte jeg at lægge mere mærke til og at han faktisk lader det tage den tid det tager.

sikke en smøre for at skrive til dig..

håber du forstod hvad jeg mente.

Susan som er hjemme syg med mave influenza.

Anmeld

27. februar 2009

Rasmine

Enig med Susan.
Der er bare ikke nogen win/win situation for mænd i den situation.
Siger de man er tyk, får de skældud.
Siger de man er fin og perfekt, får de også skældud, for man ved jo godt selv man har et par kilo extra, og så får de skælduden for at lyve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.