Må man egentlig sove på maven? Og hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Emily2012<3

michelledam skriver:

Du må sove på maven så længe du vil og kan. Jeg kunne ikke gøre det i ret lang tid fordi jeg hurtigt fik en stor mave. Og var rigtig træt af det for jeg har altid sovet på maven og elsker det. Kan dog ikke rigtig i dag pga mit piskesmæld. Dog gør jeg det indtil jeg kan mærke at det gør for ondt i nakken.

Godt at hører hun ikke bliver mast..

Håber da jeg kan resten af tiden ud, fordi jeg sover bedst sådan halvt på siden og halvt på maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

kekp

Jeg ved ikke om man må men har selv tænkt tanken. Jeg har faktisk ikke sovet på maven siden jeg fandt ud af at jeg var gravid, men det er mest tanken om at jeg ikke vil mase min lille baby der sker sikkert ikke noget ved det.

Glæder mig heeelt vildt til jeg kan sove på maven igen, for synes bare at man ligger bedst sådan

Anmeld

18. december 2011

vitapigen

Her piger.... Har fundet en madras så i kan ligge på maven helt op til fødslen

http://www.graviditetsmadrassen.dk/

Hehe, synes den er lidt sejt/sjov Elsker selv at ligge på maven. Sov på maven indtil jeg var i uge 32 eller 34 (kan ikke helt huske det) Og derefter var jeg også nødsaget til at sove på siden, halvt på maven

Men det er helt ufarligt at ligge på maven. Så længe man ikke selv føler at det er ubehageligt

Anmeld

18. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg sov på maven fra til uge 27, også pludselig fra den ene dag til den anden ku jeg ik længer. Har altid fået at vide at man må, så længe man ka. Og at det gælder for alt i en normal gravitet! Vh Stine, som elsket at sove på maven

Anmeld

18. december 2011

Silas&Mille

Så længe man kan sove på maven skal man bare gøre det. Der skal en del til for at baby bliver mast

Jeg selv sover aller bedst på maven. I graviditeten med Silas kunne jeg ikke sove på maven efter uge 9-10 stykker. Nu hver jeg er gravid med lillesøster er jeg først stoppet med at sove på maven for et par uger siden, er 33+1 i dag 

Anmeld

18. december 2011

norenberg

har altid sovet på maven...men da jeg blev gravid var det slut...og har aldrig siden kunne sove på maven pga gammelt arvæv efter 2 kejsersnit...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.