Må man egentlig sove på maven? Og hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.167 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Emily2012<3

Kom lige til at tænke på noget.. 

Hvor længe må man egentlig sove på maven når man er gravid?

Jeg sover stadig halvvejs på maven, og kom da til at tænke på om man overhovedet må det når man er så langt..

Vil jo helst ikke mase baby.. 

Jeg er i uge 31..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

NJN

Jeg har hørt, at så længe det ikke er ubehageligt, så må man gerne.  Og hvis du ligger godt sådan, så sker der heller ikke baby noget er jeg sikker på!  

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

NJN skriver:

Jeg har hørt, at så længe det ikke er ubehageligt, så må man gerne.  Og hvis du ligger godt sådan, så sker der heller ikke baby noget er jeg sikker på!  

Okay..

Mærkeligt jeg slet ikke har tænkt på det før nu..

Men det er nu meget rart at ligge sådan, for så kan jeg bare mærke lillepigen danse rundt..  

Anmeld

18. december 2011

NJN

Emily-2012 skriver:

Okay..

Mærkeligt jeg slet ikke har tænkt på det før nu..

Men det er nu meget rart at ligge sådan, for så kan jeg bare mærke lillepigen danse rundt..  

hehe, ja jeg er også begyndt at sove sådan halvvejs på maven som du skriver. Fordi det er nemlig ubehageligt at ligge helt på maven, selvom jeg ingen mave har endnu, kan jeg mærke babyen.

Men altså, grunden til du ikke har tænkt på det før nu, er vel at det ikke har været ubehageligt eller virket unaturligt for dig.

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

NJN skriver:

hehe, ja jeg er også begyndt at sove sådan halvvejs på maven som du skriver. Fordi det er nemlig ubehageligt at ligge helt på maven, selvom jeg ingen mave har endnu, kan jeg mærke babyen.

Men altså, grunden til du ikke har tænkt på det før nu, er vel at det ikke har været ubehageligt eller virket unaturligt for dig.

Ja præcis.. Jeg har altid sovet sådan halvvejs på maven..

Ligger bare så godt sådan.. Så håber da ikke lillepigen bliver mast eller noget..

Anmeld

18. december 2011

NJN

Emily-2012 skriver:

Ja præcis.. Jeg har altid sovet sådan halvvejs på maven..

Ligger bare så godt sådan.. Så håber da ikke lillepigen bliver mast eller noget..

Ja det har jeg også altid, så håber  jeg kan blive ved med det længe endnu.  

Men tror ikke du skal være bekymret for hende!

Anmeld

18. december 2011

.....

NJN skriver:

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Så længe du selv kan holde det ud, hun skal nok lade dig vide når hun bliver klemt - har jeg ihvertfald hørt

Anmeld

18. december 2011

mor-til-vanessa

jeg sov selv på maven til jeg var ca 16 uger, derefter synes jeg slet ikke det var behageligt. 

tror ikke der sker noget ved det, er sikker på du nok skal få et los, hvis den bliver mast derinde

Anmeld

18. december 2011

Mother-love

Du må sove på maven så længe du vil og kan. Jeg kunne ikke gøre det i ret lang tid fordi jeg hurtigt fik en stor mave. Og var rigtig træt af det for jeg har altid sovet på maven og elsker det. Kan dog ikke rigtig i dag pga mit piskesmæld. Dog gør jeg det indtil jeg kan mærke at det gør for ondt i nakken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.