Savlesmække med tisselagen på bagsiden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. december 2011

Giraffen

bullerbassen skriver:

Nye forsyninger

jeg vil rigtig gerne købe nogle savlesmækker til en pige - og gerne 10 stk for hvad var det prisen var på dem?

men jeg har helt mistet overblikket over hvad du har og ikke har

Men synes de er rigtig flotte allesammen, kan du evt mixe en god blanding til mig?

kan fx godt li den grøn/lilla med ugler, den med blomster på sort baggrund, den med aberne, den gule med ugler, den med uglerne på grene og generelt dem der er lidt retro i farver og motiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

bullerbassen

Giraffen skriver:

jeg vil rigtig gerne købe nogle savlesmækker til en pige - og gerne 10 stk for hvad var det prisen var på dem?

Men synes de er rigtig flotte allesammen, kan du evt mixe en god blanding til mig?

kan fx godt li den grøn/lilla med ugler, den med blomster på sort baggrund, den med aberne, den gule med ugler, den med uglerne på grene og generelt dem der er lidt retro i farver og motiv

Hejsa

Dem der er på billederne har jeg endnu billederne er opdateret idag , og der er ikke solgt nogle endnu

Anmeld

28. december 2011

bullerbassen

Giraffen skriver:

Billederne på side 1  Opdatere løbende og billederne er som sagt friske fra idag

Anmeld

29. december 2011

Giraffen

bullerbassen skriver:

Hejsa

Dem der er på billederne har jeg endnu billederne er opdateret idag , og der er ikke solgt nogle endnu

okay det lyder godt men kan du måske ud fra dem jeg har nævnt lave en god blanding til mig? og hvad var prisen på de 10 stks synes ikke det fremgår nogle steder

Anmeld

29. december 2011

bullerbassen

Giraffen skriver:

okay det lyder godt men kan du måske ud fra dem jeg har nævnt lave en god blanding til mig? og hvad var prisen på de 10 stks synes ikke det fremgår nogle steder

Kan sagtens blandet 10 til dig , med dem du bl. A har skrevet. Prisen står på første side 25 stk

Anmeld

29. december 2011

Giraffen

bullerbassen skriver:

Kan sagtens blandet 10 til dig , med dem du bl. A har skrevet. Prisen står på første side 25 stk

Hej igen

Ok, det var mere om der var en mængderabat ved 10 ?

Ellers vil jeg gerne købe 5

Anmeld

29. december 2011

bullerbassen

Følgende er reserveret

Billede 1) 1 stk lilla / grøn ugle - lilla cupcake

Billede 3) 1 stk abe & brun med blomster

Billede 4 ) gul ugle

Anmeld

30. december 2011

quindelist

quindelist skriver:

Det ser fint ud -stik mig en ekstra grøn/lilla ugle fra billede 3 så er jeg glad

Posten havde de fineste savlesmække med den anden dag
Dem er vi rigtig glade for -tak for handlen og godt nytår

Anmeld

30. december 2011

bullerbassen

quindelist skriver:

Posten havde de fineste savlesmække med den anden dag
Dem er vi rigtig glade for -tak for handlen og godt nytår

Hejsa dejligt de er kommet frem, og I er tilfrEdse med dem.

Selv tak for handlen og godt nytår til jer også 

Anmeld

30. december 2011

bullerbassen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.