Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Dem her
Dem her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Dorthe hvad siger du til disse har taget billede 1&2 fra Og billede 3 kan du vælge nummer 10
Dorthe hvad siger du til disse
har taget billede 1&2 fra
Og billede 3 kan du vælge nummer 10
Pernille08 skriver: Meget smukt ..
Meget smukt ..
Perfekt
Finder lige ud af med de 2 sidste
quindelist skriver: Det ser fint ud -stik mig en ekstra grøn/lilla ugle fra billede 3 så er jeg glad
Det ser fint ud -stik mig en ekstra grøn/lilla ugle fra billede 3 så er jeg glad
Super dem tar jeg fra til dig
nye billeder
uha dem ville jeg gerne have 2 af, har du den med aberne lyserød baggrund og en med ugler???
Mette&Alexander skriver: uha dem ville jeg gerne have 2 af, har du den med aberne lyserød baggrund og en med ugler???
Har alle dem på billederne , har lige opdateret annoncen - Så der er frit valg ( lidt endnu )
bullerbassen skriver: Har alle dem på billederne , har lige opdateret annoncen - Så der er frit valg ( lidt endnu )
Jamen så tager jeg sådan 2 en med aber og lyserød baggrund og en med ugler, de store hvor meget og hvornår kan du sende...
l.kjoeller skriver: har modtaget mine. de er super fine. vender nok tilbage efter flere
har modtaget mine. de er super fine. vender nok tilbage efter flere
Øjjj det var ski da hurtigt her i juleposten
Fedt de er kommet frem så hurtigt og dejligt du er tilfreds.
Du vender bare tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128