Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KarinaIda skriver: Har forresten 2 heldragter i katvig og en sommerdragt fra småfolk.. Katvigdragtene er gamle, og lidt død i farven, sommerdragten er max brugt 4 gange.. alle i str 62
Har forresten 2 heldragter i katvig og en sommerdragt fra småfolk.. Katvigdragtene er gamle, og lidt død i farven, sommerdragten er max brugt 4 gange.. alle i str 62
har du billeder? :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: har du billeder? :-)
hej..
undskyld jeg først svarer nu, men har liggetr syg.... men ja, har billeder!!
Den lillastribet på det billede med 3 dragter, er ikke noget mærke..
KarinaIda skriver: hej.. undskyld jeg først svarer nu, men har liggetr syg.... men ja, har billeder!! Den lillastribet på det billede med 3 dragter, er ikke noget mærke..
De er desværre ikke lige mig :-) tak for tiden.
KarinaIda skriver: Hej.. Jeg har et katvig junior i rød/meget lys blå(næsten hvid) og et katvig voksen i pink med brune æbler til salg... Har også et holly's junior i hvid med pink kløver til salg - rigtig fedt sæt.. Hilsen Karina
Hej..
Jeg har et katvig junior i rød/meget lys blå(næsten hvid) og et katvig voksen i pink med brune æbler til salg...
Har også et holly's junior i hvid med pink kløver til salg - rigtig fedt sæt..
Hilsen Karina
Hvad skal du have for det voksne sæt ?
anetteb skriver: Hej tøser :-) Har forelsket mig lidt i småfolk og katvig printet, så søger småfolk bodyer og heldragter fra str 62 til 74. - og sengetøj, regnslag og hvad der nu ellers findes :-)og så katvig sengetøj. Det skal gerne være i tøsede farver :-) Håber der er nogen der kan undvære de lækre sager. hehe
Hej tøser :-)
Har forelsket mig lidt i småfolk og katvig printet, så søger småfolk bodyer og heldragter fra str 62 til 74. - og sengetøj, regnslag og hvad der nu ellers findes :-)og så katvig sengetøj. Det skal gerne være i tøsede farver :-)
Håber der er nogen der kan undvære de lækre sager. hehe
Dog str. 80, model 2011 Meget ny og ikke brugt så det kan ses. ragteDu kan få trøjen med som også er en 80, begge dele for 150 kr Dragten i sig selv koster 280.
Kvindemin skriver: Dog str. 80, model 2011 Meget ny og ikke brugt så det kan ses. ragteDu kan få trøjen med som også er en 80, begge dele for 150 kr Dragten i sig selv koster 280.
Der går desværre for lang tid før hun kan bruge det, så vil helst ikke bruge penge på det nu :-) ellers tak for henvendelsen :-)
Kvindemin skriver: Hvad skal du have for det voksne sæt ?
450 + porto
bøgelund skriver: jeg har en lilla katvig overalls / heldragt.. det er str. 80, men svarer til 74.. den er meget lille i størrelsen, og det fandt jeg først ud af, da jeg havde klippet mærket af.. Så Anna nåede kun at bruge den 2 gange.. (køber altid en størrelse større i det mærke fra nu af) .. noget du kunne være interesseret i?
jeg har en lilla katvig overalls / heldragt.. det er str. 80, men svarer til 74.. den er meget lille i størrelsen, og det fandt jeg først ud af, da jeg havde klippet mærket af.. Så Anna nåede kun at bruge den 2 gange.. (køber altid en størrelse større i det mærke fra nu af) ..
noget du kunne være interesseret i?
Freaky! Har ellers altid kun oplevet SMåfolk som meget stort i størrelsen
Baagøe skriver: Freaky! Har ellers altid kun oplevet SMåfolk som meget stort i størrelsen
småfolk har jeg aldrig haft problemer med i størrelsen.. Katvig herhjemme er til gengæld altid et nummer større end alt andet..
bøgelund skriver: småfolk har jeg aldrig haft problemer med i størrelsen.. Katvig herhjemme er til gengæld altid et nummer større end alt andet..
Jeg vil heller ikke kalde det problemer - tværtimod! Det er dejligt, at det er større, da hun så kan bruge det længere. Lige nu har hun 2 natdragter i str. 86, mens alt andet tøj er 92
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128