Afstemning: Billedvalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Rødhætte

Synes de alle er gode, men kan bedst lide nr 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

DK

Maria. skriver:

Jeg er ikke til megen hjælp, for jeg synes de alle er gode! Ville bare lige sige at det er nogle skønne børn du har!!!

Tak

Anmeld

18. december 2011

DK

Sofia skriver:

I øvrigt tror jeg, jeg ville give det med den store sæbebobbel og Richard der æder handsken, synes det er genialt. Og det er fint det karrygule - Solveig bliver glad for et billede hvor han har det på

Ja det har du nok ret i!

Anmeld

18. december 2011

Maja88

jeg har stemt 2+7

Anmeld

19. december 2011

CA

Stemmer for 2 og 7 Hvor er de søde! Godt du fik sådan et kamera! 

Anmeld

19. december 2011

Marco2

Nummer 2 kan jeg bedst lide når nu man skal vælge mellem de gode billeder.

Vi har været ved fotograf med ungerne og er så spændt på og se billedet.

Anmeld

19. december 2011

DK

Kan se at flest kan lide billede nr. 2. Det er også super godt.

Så tror jeg at jeg også vælger det næstsidste, for der ser de anderledes ud. Så kan de jo selv vælge hvilket (om nogen) der skal op og hænge.

Anmeld

19. december 2011

DK

Marco2 skriver:

Nummer 2 kan jeg bedst lide når nu man skal vælge mellem de gode billeder.

Vi har været ved fotograf med ungerne og er så spændt på og se billedet.

Uha vi var jo ved fotografen der i august og få taget billeder til min fars fødselsdag.

Da de blev redigerede var de bare IKKE særligt gode. Begge børn har fået støvgrønne øjne på billedet, Kirstine ser meget brun ud, og ja; kønt foto, det ligner bare ikke mine børn. Jeg var så skuffet! Havde heldigvis kun betalt 380 kr for det, men har i dag et billede som jeg ikke vil give til nogen.

Jeg spurgte om ikke hun ville få dem fremkaldt uden at være redigerede men det var imod hendes faglige stolthed Så sagde jeg at det var fordi at jeg var meget ked af at deres øjne ikke var blå, og så sagde hun at det var de altså på hendes computer og at det ville de også være som fremkaldte. Så fik jeg det ene jeg havde betalt for i forvejen fremkaldt og det er slet ikke godt. Men heldigt at jeg ikke bestilte en masse ekstra!

Jeg tror heldigvis at det er en enlig svale, de fleste billeder fra fotografen plejer jo at blive gode.

Anmeld

19. december 2011

businesstigger

Dejlige billeder, men jeg kan bedst lide # 2 og # 3 

Anmeld

19. december 2011

mortil4dejligepiger

Klart det næstsidste billede. De er da for lækre dér 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.