Afstemning: Billedvalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Stem folkens!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.111 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. december 2011

DK

Ja, nu er jeg her igen. Dugfriske billeder fra det skønne (jule??)vejr.

Jeg har tænkt at vælge måske to fotos til hver af bedste-holdene.

Men hvilke skal det være?

I har mulighed for at stemme på flere (jeg har lige skrevet beskrivelse på nogen af dem, så er det nemmere at tælle sig frem til på listen over svar synes jeg).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

DK

What??? Jeg ved ikke lige hvad der skete for afstemningen, de tre sidste svar hoppede op i dem ovenover??

Hmmm???

Nå, men så er dette svar da en udemærket lejlighed til lige at flashe min søn lidt ekstra. Han var lidt sur i dag, jeg tror han er ved at ved at blive lidt syg det står ud med snot, savl og host. Men Hey, røde kinder er fine på billederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2011

2babygirls

DK skriver:

I har mulighed for at stemme på flere (jeg har lige skrevet beskrivelse på nogen af dem, så er det nemmere at tælle sig frem til på listen over svar synes jeg).

Har stemt nr 6 og nr 8

Anmeld

18. december 2011

PeruBaby

DK skriver:

Jeg kan af mærkelige årsager ikke få lov til at stemme, men hvis jeg havde kunnet, ville jeg have valgt billede nr. 1

Anmeld

18. december 2011

Mettemus

Afstemningen virker heller ikke her, menhvis jeg kunmefå lov gil at stemme havde jeg valgt de to sidste. Synes richards udtryk på det næstsidste er guld hver og så godt fanget

Anmeld

18. december 2011

Sofia

Jeg har stemt nummer 2 - men jeg synes ikke de er ligeså gode som det du gav din far! Hvis jeg må være ærlig

Anmeld

18. december 2011

DK

Sofia skriver:

Jeg har stemt nummer 2 - men jeg synes ikke de er ligeså gode som det du gav din far! Hvis jeg må være ærlig

Det skal du!! Jamen det han fik er super godt. Men det HAR han jo fået. Og nu skal de have et nyt

Anmeld

18. december 2011

Sofia

Giver du Mikkels forældre det du gav din far?

Anmeld

18. december 2011

Maria.

Jeg er ikke til megen hjælp, for jeg synes de alle er gode! Ville bare lige sige at det er nogle skønne børn du har!!!

Anmeld

18. december 2011

Sofia

I øvrigt tror jeg, jeg ville give det med den store sæbebobbel og Richard der æder handsken, synes det er genialt. Og det er fint det karrygule - Solveig bliver glad for et billede hvor han har det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.