Øv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Thalia

Alexander071106sMor skriver:

Hold da op!!! Sikke hurtigt det gik ved den sidste fødsel!!

Hmm.. Må bare væbne mig med tålmodighed, og nyde de sidste dage med Alexander inden han bliver storebror

Det gik ALT for hurtigt sidste gang. Men man skal altså også huske på at han var en smule præmatur, og det er altså nemmere at presse 2300g ud end at presse 3000g eller 4100g ud. I mine øjne kan man slet ikke sammenligne en præmaturfødsel med en fødsel til tiden.

Men altså vi er da nok nødt til at overveje en hjemmefødsel næste gang, for vi har 20 minutters kørsel til sygehuset nu, og vi skal også nå at parkere bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

stine_olesen

Alexander071106sMor skriver:

Vi tog faktisk ind på fødeafdelingen i går aftes, da der var gode kraftige veer der varerede 1 minut, og met et interval på 7 min.

Men da vi kom derind, var det gået helt i stå igen Så vi blev sendt hjem. Vores søn er hos et hold venner, men jeg ville godt nok gerne have ham hjemme... De siger at han nemt kan blive der, og jeg ike skal have dårlig samvittighed over han er der inde, men det kan jeg nu ikke lade være med....

I nat har jeg også haft veer både foran og bagpå, men de har ikke været kraftige nok til vi ville tage ind til fødeafd. igen.. Til gengæld har jeg så enorm voldsom kvalme, at jeg næsten ikk kan holde ud at være nogen steder...

Er du tæt på termin, eller er du gået over termin?

Har overvejet at se i løbet af dagen i dag, og evt høre, om jeg kan blive sat igang, men har stadig 10 dage til termin.. Kan bare ikke overskue at have det sådan her de næste mange dage, og manden har først juleferie torsdag....

Øv øv, det er bare surt især når man er begyndt at være opsat på det. Har termin d 2 jan. Og er ved at få spat af alle der veer og plukke veer. Ligger med det lige nu og håber bare det bliver til noget..

Kender godt det med man håber de ville sætte det igang så det ikke bliver jule aften.

Held og lykke med hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.