Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver:Du er da gravid Man siger jo: 2 streger gravid, uanset hvor svag nr 2 er Selvfølgelig skal den jo så blive mere tydelig over tid. TILLYKKE
Det er nok fordi jeg kun er gået 2 dage over tid.Men fik sendt en urin prøve ned til lægen. De sagde at der ikke var noget på deres. Men 5 min efter ringede hun tilbage og sagde at deres os var svag positiv. Så de mener os at jeg er gravid Så skal ned i dag og ha taget en blodprøve Sikke en tur først gravid, så ikke gravid og så gravid igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mikkelmusen skriver:Du er klart gravid. Stort tillykke
Mormilla skriver: Det er nok fordi jeg kun er gået 2 dage over tid.Men fik sendt en urin prøve ned til lægen. De sagde at der ikke var noget på deres. Men 5 min efter ringede hun tilbage og sagde at deres os var svag positiv. Så de mener os at jeg er gravid Så skal ned i dag og ha taget en blodprøve Sikke en tur først gravid, så ikke gravid og så gravid igen
Zafir skriver:Puha Men spændende. Jeg håber for jer at det lykkes i denne måned. - dejlig start på weekenden! (og foråret!)
Beck skriver:Ih stort tillykke
Mormilla skriver:Mange tak Men venter lidt med at glæde mig til på mandag, så er den 100% sikker
Beck skriver:Glæder mig til og høre hvad blodprøven siger...
Mormilla skriver:Det gør jeg osse. Men føler mig meget gravid!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128