Gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.481 visninger
48 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

Mormilla

Jeg har taget en test med to streg. Den var meget tydelig men den anden kan ses men ikke lige så stærk i farven som den anden. De siger at en svag streg er positivt. Så testen siger at jeg er gravid.
Er der andre der har prøvet det med en svag streg??? Hvis ja var i så gravide???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Jeg har taget en test med to streg. Den var meget tydelig men den anden kan ses men ikke lige så stærk i farven som den anden. De siger at en svag streg er positivt. Så testen siger at jeg er gravid.
Er der andre der har prøvet det med en svag streg??? Hvis ja var i så gravide???

ja, da jeg testede her i september var den første svag positiv men dagen efter var den mere tydlig...

Man siger jo osse bare man kan se en streg så er den positiv

Stort tillykke med graviditeten...

Sanne

Anmeld

27. februar 2009

Mormilla

Sanne skriver:

ja, da jeg testede her i september var den første svag positiv men dagen efter var den mere tydlig...

Man siger jo osse bare man kan se en streg så er den positiv

Stort tillykke med graviditeten...

Sanne

Okay jeg bliver bare så u-sikker når den er svag.
Men er glad for at høre at du har prøvet det samme

¨Mange tak

Anmeld

27. februar 2009

A.

jep en sterg er en streg..lige meget hvor meget man kan se den..bare den er der..

Anmeld

27. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mormilla skriver:

weeeeeee............. STORT tillykke.......
jeg har prøvet at der inen gang var en streg...men bare en rød "klat"...min lægen sagde at der bare sku være et glimt af noget rødt, så sku man regne med at man var gravid... så hvis der er en svag streg, så er der nok ikke nogen tvivl...

Anmeld

27. februar 2009

Mormilla

Okay kan slet ikke fatte det... Nu brugte vi mange år på at få patrick. Denne gang har det taget to mån. Hvor det kun er denne mån vi har kæmpet meget!!!

Er bare så glad for at høre, at i andre os har prøvet med en svag test, så føler jeg mig mere sikker

Er så lykkelig at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive

Anmeld

27. februar 2009

charlottekri

jamen tillykke med maven!! Jeg havde også en meget utydelig streg, og var ganske rigtig gravid Og når du siger i har kæmpet??? der har da vel været lidt fornøjelse ved det (fnis)

Anmeld

27. februar 2009

Mormilla

charlottekri skriver:

jamen tillykke med maven!! Jeg havde også en meget utydelig streg, og var ganske rigtig gravid Og når du siger i har kæmpet??? der har da vel været lidt fornøjelse ved det (fnis)

Mange tak
Det har været en fornøjels hver gang!!!

Anmeld

27. februar 2009

Mikkelmusen

Du er klart gravid. Stort tillykke

Anmeld

27. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mormilla skriver:

Du er da gravid

Man siger jo: 2 streger gravid, uanset hvor svag nr 2 er Selvfølgelig skal den jo så blive mere tydelig over tid.

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.