Carolines 1 års fødselsdag + update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Mor Christa

Neej, hvor fint at læse om hendes fødselsdag(e) ..
igen, stort tillykke med den smukke Caroline
HOLD DA K*FT?!!! GÅR HUN??!! Nøøj - så var hun den første til art gå af Victor og hende jo
Kan lige indskyde at victor siger nu "JA" og "A' det?" (det begyndte han så på i forgårs.. weird!) så vores profetier om vores børn blev rigtige
Det ser godt nok rigtig hyggeligt ud - lyder til at Caroline havde en rigtig skøn dag? Sikke mange dejlige gaver hun fik! Og skønt med noget mere tøj
Jeg gik også lige amok på idaT lagersalget så nu har victor også liidt mere tøj i den næste str..
Men hvad så, bruger hun stadig 80, eller er hun begyndt på 86?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Mor Christa

HOLD DA K*FT?!!! GÅR HUN??!! Nøøj - så var hun den første til art gå af Victor og hende jo
Kan lige indskyde at victor siger nu "JA" og "A' det?" (det begyndte han så på i forgårs.. weird!) så vores profetier om vores børn blev rigtige
Det ser godt nok rigtig hyggeligt ud - lyder til at Caroline havde en rigtig skøn dag? Sikke mange dejlige gaver hun fik! Og skønt med noget mere tøj
Jeg gik også lige amok på idaT lagersalget så nu har victor også liidt mere tøj i den næste str..

Anmeld

18. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Tak
Ja hun gør ;o De fleste gange vil hun kun slippe hvis der sidder en på hug med udstrakte arme Men nu er hun begyndt at slippe selvom vi ikke lige er inde for rækkevidde Hun bliver mere og mere modig ;D
Vi er sgu lidt synske Haha .. Glæder mig til Caroline begynder at sige noget "rigtigt" .. :b

Hun bruger stadig 80 .. Men bodyer og natdragte er begyndt at gå op i knapperne når man løfter hende .. Men bukser i 86 er aaalt for lange Hehe ..

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Så kom min søde svigermor med vores kamera

Caroline blev 1 år i torsdags ! Vi fejrede hende dog weekenden inden ..
Lørdag var vi 17 og søndag 24 .. Mener jeg Så der var godt fyldt i vores lejlighed Det var så "kun" til boller og kage , så det hjalp jo lidt :b
Hun fik en del gaver - Har dog ikke fået taget billede af dem Men hun fik tøj () , IKEA legekøkken , mad , glas , grøntsager osv :b , gavekort til name it , 2 stk Fjällraven mini rygsæk (den ene har jeg byttet og købt tøj i stedet ) , stableklodser med dyr til , penge og nogle pixibøger

Torsdag blev hun fejret i vuggestuen og delte pølsehorn ud :b Og om aftenen kom mine forældre og lillebror og fik 3 retters menu

Hun vejer nu 10,5 kg og er 78 cm lang .. Hun går .. Altså sådan et par meter Men hun GÅR uden støtte ! Det er så vildt .. Desværre sætter hun sig ned hver gang hun ser kameraet Hehe .. Hun siger ikke noget endnu .. Jo , babylyde Og hun spiser stortset alt .. Selv oliven ;o Hun var lige begyndt at sove igennem .. Men nu driller tænderne hende .. Så det er ikke meget søvn det bliver til .. Til gengæld kan hun sove 5 timer i løbet af dagen Hun har 5 tænder og den 6. på vej

Nå .. Det var vidst det
Her er lige "lidt" billeder fra alle 3 dage hvor hun blev fejret (og af alle 4 lagkager Haha)

så blev det fanget https://www.baby.dk/debat/151428pi1/boern-01-aar/liva-siger-mor.aspx

Anmeld

19. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Tak
Ja hun gør ;o De fleste gange vil hun kun slippe hvis der sidder en på hug med udstrakte arme Men nu er hun begyndt at slippe selvom vi ikke lige er inde for rækkevidde Hun bliver mere og mere modig ;D
Vi er sgu lidt synske Haha .. Glæder mig til Caroline begynder at sige noget "rigtigt" .. :b

Hun bruger stadig 80 .. Men bodyer og natdragte er begyndt at gå op i knapperne når man løfter hende .. Men bukser i 86 er aaalt for lange Hehe ..

Ej, hvor er hun altså dygtig aty hun sådan kan gå Synes ikke rigtig min dreng viser nogle tegn til at ville gå endnu ;P  Men det går betydeligt bedre med gåvognen nu end det gjorde for en uge siden! Så han udvikler sig da lidt på det punkt.
hehe - det er heller ikke hele tiden Victor siger noget.. Men engang imellem siger han altså "a' det?" og peger helt vildt så går ud fra det betyder "hvad er det?"
Victor bruger også 80 endnu, men er dog på vej over i 86. Utroligt når man tænker på hvor meget større han er end Caroline Han er aligevel ca 2 kg større ;P 

Anmeld

19. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Ej, hvor er hun altså dygtig aty hun sådan kan gå Synes ikke rigtig min dreng viser nogle tegn til at ville gå endnu ;P  Men det går betydeligt bedre med gåvognen nu end det gjorde for en uge siden! Så han udvikler sig da lidt på det punkt.
hehe - det er heller ikke hele tiden Victor siger noget.. Men engang imellem siger han altså "a' det?" og peger helt vildt så går ud fra det betyder "hvad er det?"
Victor bruger også 80 endnu, men er dog på vej over i 86. Utroligt når man tænker på hvor meget større han er end Caroline Han er aligevel ca 2 kg større ;P 

De var også imponerede i vuggestuen da hun kom gående ind på stuen i dag (hun holdt i mig med den ene hånd ) .. For i torsdags ville hun SLET ikke gå , når de rakte ud efter hende :b .. Nu rækker hun ud efter fremmede , hvis bare de vil holde hende i hånden Haha
Caroline siger det-det-det-det .. Ved ikke helt om det skal betyde "hvad er det?" eller om det er babylyde Hehe
Victor er ikke begyndt at sige mor eller far ? :b
Jamen jeg tror at Carolines krop er lang i forhold til hendes ben og arme For næsten alle hendes bluser er blevet for korte over maven .. Men de passer på armene - Eller også har hun en tyk mave ? Hehe
Hvor lang er det Victor er ?

Anmeld

19. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

De var også imponerede i vuggestuen da hun kom gående ind på stuen i dag (hun holdt i mig med den ene hånd ) .. For i torsdags ville hun SLET ikke gå , når de rakte ud efter hende :b .. Nu rækker hun ud efter fremmede , hvis bare de vil holde hende i hånden Haha
Caroline siger det-det-det-det .. Ved ikke helt om det skal betyde "hvad er det?" eller om det er babylyde Hehe
Victor er ikke begyndt at sige mor eller far ? :b
Jamen jeg tror at Carolines krop er lang i forhold til hendes ben og arme For næsten alle hendes bluser er blevet for korte over maven .. Men de passer på armene - Eller også har hun en tyk mave ? Hehe
Hvor lang er det Victor er ?

han siger BAR - tror måske det betyder far, men er ikke sikker hehe
Ej hvo er det sejt - så har hun lige lært at gå henover weekenden haha. Hvor fint! Måske det går ligeså stærkt med min dreng lige pludselig
Jeg ved faktisk ikke præcist hvor lang han er, men vi skal til 1 års undersøgelse + stik i morgen, så mon ikke vi får det at vide der ?
Men jeg tror han er nogen-og-80 lang. haha Victor har en TYYK mave og hans bluser er også for korte til ham når de er str 80

Anmeld

19. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

han siger BAR - tror måske det betyder far, men er ikke sikker hehe
Ej hvo er det sejt - så har hun lige lært at gå henover weekenden haha. Hvor fint! Måske det går ligeså stærkt med min dreng lige pludselig
Jeg ved faktisk ikke præcist hvor lang han er, men vi skal til 1 års undersøgelse + stik i morgen, så mon ikke vi får det at vide der ?
Men jeg tror han er nogen-og-80 lang. haha Victor har en TYYK mave og hans bluser er også for korte til ham når de er str 80

Caroline siger mamamama , når hun ser sin far .. Hvilket ikke giver helt mening Haha
Og jo , det gør I nok Men så er han jo også længere end Caroline , så er det ikke så underligt hvis han vejer 2 kg mere (;

Anmeld

19. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Caroline siger mamamama , når hun ser sin far .. Hvilket ikke giver helt mening Haha
Og jo , det gør I nok Men så er han jo også længere end Caroline , så er det ikke så underligt hvis han vejer 2 kg mere (;

hehe. Men han er stadig tyk Min lille tykke dreng! 
haha nej det giver da ingen mening at hun siger mamamam til sin far hahaha.. 

Anmeld

19. december 2011

Sakris

Guuuud, hvor er hun sød  Ej, hvor jeg glæder mig til at kunne fejre Isabella. Kan bare ikke lige finde ud af hvornår det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.